مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری اهواز از دهم خرداد ماه با حضور 32 تیم در هشت گروه چهارتیمی آغاز شد
کد خبر: ۴۳۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 06 June 2017
مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری اهواز از دهم خرداد ماه با حضور 32 تیم در هشت گروه چهارتیمی آغاز شد.

در اولین بازی از اولین شب این مسابقات تیم سازمان اتوبوسرانی مقابل تیم شهرداری مرکز به پیروزی سه بر دو دست یافت.

 در بازی بعد شهرداری منطقه هشت نتیجه را سه بر دو به منطقه شش واگذار کرد.رقابت میان تیم سازمان پسماند و منطقه یک نیز با پیروزی چهار بر یک پسماند به پایان رسید.آخرین بازی شب اول نیز با پیروزی 9 بر صفر منطقه دو مقابل تیم دانشگاه شهرداری پایان یافت.

در شب دوم اولین مسابقه میان تیم شهرداری منطقه سه و بسیج بود که به دلیل حضور پیدان نکردن تیم بسیج بازی سه بر صفر به سود منطقه سه ثبت گردید.

در بازی بعدی تیم سازمان میادین بازی را سه بر دو به تیم سازمان آتش نشانی باخت. بازی تیم اداره درآمد با معاونت خدمات شهری نیز به دلیل عدم حضور بازیکنان خدمات شهری سه برصفر به سود درآمد ثبت شد و در بازی پایانی شب دوم تیم شهرداری منطقه هفت با زدن تنها یک گل مقابل تیم شورای شهر با شش گل تسلیم شکست شد.

رقابتهای شب سوم با بازی تیم معاونت فرهنگی مقابل شهرداری منطقه پنج آغاز شد که معاونت فرهنگی با زدن چهار گل مقابل پنج گل منطقه پنج نتیجه را واگذار کرد. در بازی بعدی تیم سازمان فرهنگی ورزشی یک بر چهار مقابل سازمان قطار شهری شکست خورد. در همان شب بازی تیم شهرداری منطقه چهار و تیم حراست نیز به تساوی یک بر یک رسید.

شایان ذکر است که این مسابقات به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در حال برگزاری است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار