رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان بر اهمیت نقش مراکز علمی و موسسات غیردولتی در ارتقای رتبه کنکور استان تاکید کرد
کد خبر: ۴۳۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 06 June 2017
رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان بر اهمیت نقش مراکز علمی و موسسات غیردولتی در ارتقای رتبه کنکور استان تاکید کرد .

اسفندیار بلدی در آیین انتخابات شورای موسسین مراکز غیردولتی استان عنوان کرد: وجود مراکز علمی و موسسات غیردولتی نقش مهمی در ارتقای رتبه کنکور استان داشته است.

وی افزود: شناساندن اقدامات شاخص، دستاوردها و موفقیت های مراکز و موسسات آموزشی غیردولتی استان بر عهده موسسین این مراکز است.


رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اهمیت و جایگاه مراکز و موسسات آموزشی غیردولتی باید در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: در مدارس هیئت امنایی استان بالغ بر 85 هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند و باید برای استفاده از ظرفیت این دانش آموزان به نحو احسن برنامه ریزی انجام شود.


وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که استان های دیگر برنامه توسعه مدارس غیردولتی خود را از برنامه ما الگوگیری می کنند که این خود نشان از موفقیت برنامه توسعه مدارس غیردولتی خوزستان دارد.


در پایان این آیین 11 نفر به عنوان شورای مرکزی موسسان مراکز آموزشی غیردولتی انتخاب شدند.


180 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس غیردولتی استان زیر پوشش خدمات آموزشی-تربیتی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار