نماینده ولی فقیه در خوزستان، برگزاری برنامه های دینی و نمایشگاه های قرآنی را ضروری دانست و اظهار داشت: با برگزاری چنین برنامه هایی باید از خود در برابر تهاجم دشمن دفاع کنیم
کد خبر: ۴۳۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 06 June 2017
نماینده ولی فقیه در خوزستان، برگزاری برنامه های دینی و نمایشگاه های قرآنی را ضروری دانست و اظهار داشت: با برگزاری چنین برنامه هایی باید از خود در برابر تهاجم دشمن دفاع کنیم.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، شامگاه دوشنبه (١٥ خرداد) در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد که در موزه هنرهای معاصر اهواز برپاست، در جمع خبرنگاران با تقدیر از دست اندرکاران نمایشگاه، گفت: در شرایطی که ما از جهات مختلف که یکی از آنها متاسفانه اینترنت و سایت های اینترنتی است، هدف تهاجمات دشمن هستیم، به برگزاری چنین برنامه هایی نیاز داریم.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه ها و نمایشگاه های قرآنی در حقیقت یک برنامه دفاعی در مقابل تهاجمات دشمن است و ما با این اقدامات برای خود سنگر تهیه می کنیم و می توانیم جوانان را از تهاجمات دشمن حفظ کنیم.

آیت الله موسوی جزایری، افزود: در این نمایشگاه کتاب های مختلفی را چه در رابطه با تفسیر، تاریخ، علوم قرآنی و چه در زمینه مسائل مختلف داستانی برای جوانان، نوجوانان و کودکان و همچنین تاریخ دفاع مقدس مشاهده کردم که بسیار خوشم آمد و جالب بود و تحت تاثیر قرار گرفتم.

وی تصریح کرد: به طور یقین این نوع برنامه ها و کارها نه تنها مفید بوده بلکه بسیار ضروری است؛ اگر ما این کارها و فعالیت ها را انجام ندهیم، باخته ایم و خدای نکرده نسل جدید و جوانان عزیز و فرزندان ما از دستمان می روند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، خاطر نشان کرد: ما به وسیله این نوع برنامه ها و امثال این ها باید در برابر تهاجم دشمن از خود دفاع کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار