در سایت بازسازی شرکت ملی حفاری ایران انجام شد؛
مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از تعمیر اساسی و ارتقاء کیفی دستگاه حفاری سنگین خشکی 82 فتح در اهواز خبر داد
کد خبر: ۴۳۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 07 June 2017
مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از تعمیر اساسی و ارتقاء کیفی دستگاه حفاری سنگین خشکی  82 فتح در اهواز خبر داد.

  بیژن سیستانی در توضیح بیشتر در این باره گفت: این دومین دکل حفاری است که از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون در این سایت بازسازی می شود.

 وی با بیان اینکه در این ارتباط  سازه و زیر سازه این  دستگاه تمام برقی تعمیر اساسی، بازسازی و تغییر سیستم داده شد، افزود: در برنامه بازسازی این دکل همچنین دراورکس،پمپ های سیال، سامانه بالابری، ژنراتورها، سامانه کنترل برق (  SCR ) و دیگر متعلقات دستگاه به طور کامل مورد تعمیر اساسی قرار گرفت.

 سیستانی با اشاره به اینکه هم اینک مراحل آماده سازی این دستگاه برای انتقال به موقعیت عملیاتی در دست انجام است، اظهار کرد: این دستگاه پنجمین دکل حفاری است که از زمان راه اندازی سایت جدید بازسازی و ارتقاء کیفی و وارد چرخه عملیات می شود.

 سایت بازسازی دستگاه ‌های حفاری شرکت ملی حفاری ایران در زمینی به مساحت 9 هکتار در مرکزیت شرکت موسوم به سدین احداث و در آن امکانات و تجهیزات لازم برای بازسازی همزمان چهار دستگاه حفاری پیش‌ بینی شده است .

 مراحل اورهال دستگاه ‌های حفاری شامل سازه، مخازن سیال، مخازن آب، پمپ‌های سیال، ژنراتورها، سیستم بالابری، تراکشن موتورها، الکتروموتورها و سامانه کنترل برق  (SCR) و تجهیزات الکترونیک و ابزار دقیق است.

 در بازسازی و تعمیرات دستگاه ‌ها و تجهیزات حفاری در این سایت از توانمندی های شرکت‌ ها و پیمانکاران داخلی استفاده می‌شود و در این ارتباط هم اکنون 18 شرکت و پیمانکار ، طرف قرارداد این شرکت می باشند.

منبع: تابناک
برچسب ها: بیژن سیستانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار