استاندار خوزستان گفت:
استان خوزستان از لحاظ حمل بار استان اول و از لحاظ جا به جایی مسافر استان سوم است اما از لحاظ راه های استاندارد استان ششم است و باید حداقل 2 هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشوری برسیم و اکنون 800 کیلومتر جاده در دست احداث داریم
کد خبر: ۴۳۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 08 June 2017
 استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان از لحاظ حمل بار استان اول و از لحاظ جا به جایی مسافر استان سوم است اما از لحاظ راه های استاندارد استان ششم است و باید حداقل 2 هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشوری برسیم و اکنون 800 کیلومتر جاده در دست احداث داریم.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست کمیسیون ایمنی راه ها که بعد از ظهر امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد گفت: در سال گذشته از لحاظ ایمنی راه ها استان دوم از آخر بودیم و به همین علت کمیسون ایمنی راه ها در سال گذشته مرتب تشکیل میشد و تصمیمات مهمی اتخاذ میشد و الحمدلله در دو ماهه اول امسال ما از نظر کاهش سوانح و تلفات جاده ای در کشور استان دوم هستیم و این یعنی ما یک ارتقای 29 پله ای داشتیم و این هم در اثر هاهنگی ای بوده که میان همه متولیان در کمیسیون ایمنی راه ها انجام شده است.

شریعتی با اشاره به سفرهای تابستانی عنوان کرد: هماهنگی های لازم شده که سیاست های اتخاذ شده ادامه پیدا کند و امکانات لازم را در اختیار پلیس راه قرار دهیم تا پلیس به نحو احسن به وظایف خود عمل نماید.

وی ابراز امیدواری کرد امسال با هماهنگی ای که با دستگاه های ذیربط میشود و با محوریت استانداری و امکانات لازمی که فراهم خواهد شد در کوتاه مدت این ملاحظات انجام شود و سطح ایمنی راه های استان نسبت به سال گذشته ارتقا یابد.

شریعتی توضیح داد: ما از لحاظ حمل بار استان اول و از لحاظ جا به جایی مسافر استان سوم هستیم اما از لحاظ راه های استاندارد استان ششم هستیم و این یعنی که مسافرین ما و کالاهایی که منتقل میشود از امنیت کمتری برخوردار است.

استاندار خوزستان ادامه داد: این شایسته مردم خوزستان نیست و باید این عقب ماندگی که در دراز مدت ایجاد شده است را با اهتمام جدی کاهش دهیم.

شریعتی تصریح کرد: حداقل باید 2 هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشور برسیم. هم اکنون 800 کیلومتر جاده در دست احداث داریم و باید با سرعت بیشتری ادامه دهیم تا به انجام برسد.

استاندار خوزستان بیان کرد: با تقویت اعتبارات استانی که دولت محترم منظور کرده است امیدواریم جاده های بیشتری شروع کنیم و بتوانیم ظرف یک برنامه چند ساله از لحاظ استاندارد به استان سوم کشور برسیم و این مسیر ارتقا را طی نماییم تا مردم هم با امنیت بیشتری مسافرت بکنند و در جاده های استان تردد نمایند و از این طریق منابع انسانی ما که مهمترین اصل توسعه هست حفظ شود و استان خوزستان به رشد و ارتقا و توسعه خودش ادامه دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار