استاندار خوزستان گفت امیدواریم با این اهتمامی که دولت دارد مشکل آب شرب و فاضلاب شهرهای اصلی استان خوزستان طبق برنامه زمان بندی شده در طول سه الی چهار سال حل شود
کد خبر: ۴۳۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 08 June 2017
 استاندار خوزستان گفت امیدواریم با این اهتمامی که دولت دارد مشکل آب شرب و فاضلاب شهرهای اصلی استان خوزستان طبق برنامه زمان بندی شده در طول سه الی چهار سال حل شود. 

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست پیگیری مصوبات دولت در خصوص آب و فاضلاب استان که ظهر امروز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: خوشبختانه پروژه غدیر توسط قرارگاه خاتم الانبیا تا حدودی فعال شده و روز به روز هم فعال تر خواهد شد. 

شریعتی در مورد تامین آب شرب در شمال شرق استان گفت: مناقصه آن برگزار شده و پیمانکاران قیمت های پیشنهادی خود را ارائه داده اند و استعلامی از بانک مرکزی شده و به محض دریافت جواب برنده مناقصه اعلام خواهد شد و انشاالله بعد از آن مصوبه شورای اقتصاد را برای اجرایی شدن پیگیری خواهیم کرد. 
 
وی در مورد بخش جنوب شرق استان تصریح کرد: چون طرح مان عوض شده است چند ماهی زمان می برد تا طرح جدید آماده شود و مناقصه اش برگزار شود.
 
استاندار خوزستان افزود: آب جنوب شرق شامل ماهشهر هندیجان رامشیر امیدیه و آغاجاری میشود ودر مورد  بهبهان مناقصه برگزار شده و در حال انجام است. طرح های فاضلاب در شهرهای مختلف تعیین تکلیف شده و ظرف یکی دو ماه آینده پیمانکار تعیین خواهد شد و کار شروع خواهد شد بعد از آن مناقصه شهرهای شمالی هم برگزار خواهد شد. 
 
دکتر شریعتی خاطرنشان کرد: در مورد اهواز هم بر همین منوال بحمدلله تعیین تکلیف کرده اند و بناست مناقصه برگزار شود و گفته اند ظرف دو تا سه ماه آینده پیمانکاران اهواز هم تعیین خواهد شد که پروژه ها را شروع کنند و کار برای فاضلاب شهر اهواز هم روند اجرایی خواهد گرفت. 
 
استاندار خوزستان اظهار کرد: در خصوص تصفیه خانه فاضلاب غرب باید از خط اعتباری جدید که با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد صحبت شده حل نماییم.
 
نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: امیدواریم با این اهتمامی که دولت نسبت به این مساله داشته مشکل آب شرب و فاضلاب شهرهای اصلی استان خوزستان طبق برنامه زمانبندی شده سه الی چهار ساله حل شود و این کار به سرانجام برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار