با همت بي وقفه كارشناسان فناوري و ارتباطات شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري تقويت كننده هاي تلفن همراه در تاسيسات شركت آغاجاري نصب و راه اندازي شد
کد خبر: ۴۳۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 10 June 2017
با همت بي وقفه كارشناسان فناوري و ارتباطات شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري تقويت كننده هاي تلفن همراه در تاسيسات شركت آغاجاري نصب و راه اندازي شد.

 يحيي اتابك رئيس فناوري و ارتباطات اين شركت توضيح داد: نصب و راه اندازي تقويت كننده هاي تلفن همراه در تاسيسات شركت كه از لحاظ سرويس دهي تلفن همراه دچار مشكل بودند و ارائه خدمات به همكاران در آن ميسر نبود با تلاش همكاران و استفاده از ظرفيت هاي داخلي انجام شد.

وي، ارائه خدمات مناسب مخابراتي به همكاران در تاسيسات عملياتي و سهولت در برقراري ارتباط با تلفن همراه را از اهداف اين طرح عنوان نمود.

اتابك گفت: در شركت آغاجاري با توجه به گستردگي جغرافيايي و وجود تاسيسات در نقاط كوهستاني ارائه خدمات را دچار مشكل كرده بود وگاهاً برقراي ارتباط به جز از طريق استفاده از تلفن هاي چهار شماره شركتي قابل انجام نبود كه با نصب و راه اندازي سيستم هاي تقويت كننده برقراي ارتباط به سهولت امكان پذير شد.

رئيس فناوري و ارتباطات بيان كرد: اين طرح در تاسيسات رگ سفيد و پازنان توسط بخش خصوصي و در تاسيسات تزريق گاز آغاجاري و كرنج توسط نيروها و امكانات داخلي فناوري و ارتباطات به انجام رسيد .

وي بتن ريزي، زير سازي جهت نصب دكل ها، نصب دكل هاي مخابراتي، نصب سيستم هاي تقويت كننده و راه اندازي ايستگاه مخابراتي در تاسيسات پازنان را بخشي از اقدامات انجام گرفته در اجراي اين طرح عنوان نمود .

منبع: تابناک
برچسب ها: يحيي اتابك
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار