فرماندار شهرستان شوش؛
با توجه به اینکه قشر عمده ای از نسل جوان در معرض خطر مواد مخدر قرار دارد باید با سرلوحه قرار دادن آموزش این قشر را از پیامدها و آسیب های موادمخدر آگاه کرد
کد خبر: ۴۳۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 10 June 2017
"رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش  به برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به فکر اوقات فراغت جوانان باشند و فضا و موقعیت های لازم را برای اوقات فراغت دانش آموزان فراهم کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه قشر عمده ای از نسل جوان در معرض خطر مواد مخدر قرار دارد باید با سرلوحه قرار دادن آموزش این قشر را از پیامدها و آسیب های موادمخدر آگاه کرد.

"نجاتی" با تاکیدد مجدد بر اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان شوش انجام خواهد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح منازل خالی از سکنه که به مرکز معتادان و خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده تخریب و با عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد می شود.

فرماندار شهرستان شوش گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف و در این رابطه 44 نفر خرده و عمده فروشان مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

"نجاتی" گفت: همچنین با تلاش عوامل انتظامی 3 محموله عمده مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در مبادی ورودی شهرستان کشف و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی همچنین از جمع آوری 27 معتاد خیابانی متجاهر از سطح شهر شوش خبر داد و گفت: این افراد توسط عوامل انتظامی دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد شده اند.
منبع: تابناک
برچسب ها: مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار