‏مجری طرح های خطوط شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت:
ورود و خروج رینگ 132 کیلوولت اهواز در پست کوی ملت به طول پنج کیلومتر مدار به صورت دو مداره باندل دو سیمه به تعداد هشت دستگاه دکل فلزی با استفاده از هادی هاوک احداث گردیده است
کد خبر: ۴۳۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 11 June 2017
مجری طرح های خطوط شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت:  ورود و خروج رینگ 132 کیلوولت اهواز در پست کوی ملت به طول پنج کیلومتر مدار به صورت دو مداره باندل دو سیمه به تعداد هشت دستگاه دکل فلزی با استفاده از هادی هاوک احداث گردیده است.


مسعودجعفرنیا افزود: هدف از اجرای این پروژه، تغذیه پست کوی ملت، کاهش بارگیری از ترانس های پستهای زرگان، زیتون و ملی راه، تأمین برق مطمئن و پایدار در نواحی تحت پوشش و کاهش خاموشی ها و افزایش پایداری شبکه بوده است.

 وی اظهار داشت: هزینه اجرای این پروژه  15 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.

جعفرنیا ادامه داد: كليه مراحل طراحي و خدمات مهندسي  خط مذكور و همچنين ساخت تجهيزات و اجراي عمليات توسط شركت هاي داخلي انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: آغاز به کار این پروژه در سال 94 بوده که با تلاش و پیگیری همکاران شرکت برق منطقه ای خوزستان در اردیبهشت ماه امسال آماده بهره برداری شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار