در نمایشگاه قرآن و عترت در غرفه معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز طرح تعویض قرآن های فرسوده با قرآن های نو به اجرا در آمد
کد خبر: ۴۳۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 12 June 2017
در نمایشگاه قرآن و عترت در غرفه معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز طرح تعویض قرآن های فرسوده با قرآن های نو به اجرا در آمد. 

 در غرفه شهرداری واقع در نمایشگاه قرآن و عترت (که از سوی اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی برگزار می شود) طرح تعویض قرآن های فرسوده اجرا شد. در این طرح شهروندان قرآنهای منازل خود را که پس از سالهای استفاده ، فرسوده و غیرقابل استفاده شده بود را با قرآن های نو معاوضه نمودند.

 این طرح به مدت 10 شب از دهم تا بیستم خردادماه در غرفه معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری واقع در نمایشگاه قرآن و عترت در محل موزه هنرهای معاصر به اجرا در آمد و  1200 جلد قرآن کریم در این نمایشگاه به شهروندان اهدا شد.

 بر پایه این گزارش همزمان با توزیع کتابهای قرآن کریم ، کتابهای دیگری نیز با موضوعات مذهبی و فرهنگی از جمله نیایش، الگوی جاویدان، آئین همسرداری، پرتویی از اسرار نماز، ارزشها و ضد ارزشها، بیا تا برویم، ح مثل حجاب و CD حجاب در این نمایشگاه توزیع شد.

شب گذشته همزمان با آخرین شب برگزاری این نمایشگاه امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز از این نمایشگاه بازدید به عمل آورد. وی ضمن بازدید از غرفه این معاونت گفت: ماه مبارک رمضان ماه انس و الفت بیشتر با قرآن و مفاهیم قرآنی است به همین منظور در تلاش هستیم بابرنامه ریزی های فرهنگی زمینه را برای بهره مندی بیشتر شهروندان از برکات معنوی این ماه فراهم نمائیم.

شایان ذکر است که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه غرفه سلامت نیز با حضور کارشناسان بهداشتی برپا گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار