رئیس اوقاف رامشیر؛
موقوفه نظام السلطنه دو هدف دارد که یکی از اهداف آن کمک به محصلین بد سرپرست است.یکی از برنامه های اوقاف طرح دستان مهربانی است که در قالب آن به نیازمدان و یتیمان خدمت رسانی کنیم
کد خبر: ۴۳۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 12 June 2017
موقوفه نظام السلطنه دو هدف دارد که یکی از اهداف آن کمک به محصلین بد سرپرست است.یکی از برنامه های اوقاف طرح دستان مهربانی است که در قالب آن به نیازمدان و یتیمان خدمت رسانی کنیم.
 
     
کلانتر رییس اداره اوقاف رامشیر در رابطه با برنامه اکرام ایتام روز جمعه با همکاری کمیته امداد گفت: موقوفه نظام السلطنه دو هدف دارد که یکی از اهداف آن کمک به محصلین بد سرپرست است.یکی از برنامه های اوقاف طرح دستان مهربانی است که در قالب آن به نیازمدان و یتیمان خدمت رسانی کنیم. 

وی ادامه داد: با توجه به تولد امام مجتبی(ع) و هفته اکرام ایتام برگزاری برنامه سفره 1000نفری متشکل از کودکان یتیم را پیش رو داریم. همچنین مراسم تجلیلی از دو خانواده دارای کودکان یتیم همراه با اعطای جوایز نقدی برگزار خواهیم کرد. 

دیگر برنامه ای که برای ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته ایم، توزیع سبدکالا از محل موقوفه به خانواده های بی سرپرست است، این طرح ای بالغ بر 20میلیون تومان هزینه داشته است.

رییس ادره اوقاف و امور خیریه  شهرستان رامشیر ادامه داد: این سبد کالا متشکل از 10 کیلو برنج، 4عدد روغن،  یک عدد ماکارونی و 2 عدد رب گوجه است که در آن با استفاده از تولیدات ملی، اقتصاد مقاومتی نیز رعایت شده است.

کلانتر تصریح کرد: اگر مردم رامشیرنسبت به موقوفه ها دید مثبتی داشته باشند و این موضوع را به چشم یک معضل ننگرند میتوان گفت درآمد حاصل از آن کفاف هزینه های بچه های بی سرپرست راخواهد داد زیرا 3 دانگ از این شهر موقوفه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اموال موقوفه ها به نیت واقف کمک به کودکان بی سرپرست و بیماران بی بضاعت بستری در بیمارستان می شود. سال گذشته 70 میلیون ریال به بیماران و 40 میلیون ریال نیز به کودکان بی سرپرست از این راه کمک شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار