همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گردهمایی خانواده‌ شهدای مدافع حرم اهواز برگزار شد
کد خبر: ۴۳۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 12 June 2017
در این گردهمایی که در سالن شهدای مدافع حرم اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد جمع زیادی از خانواده‌ شهدای مدافع حرم اهواز حضور داشتند.

این برنامه ابتدا با قرائت قرآن توسط سید علی نوری فرزند شهید مدافع حرم سید جاسم نوری آغاز شد و سپس حجت‌الاسلام مهرانیان از اساتید حوزه و دانشگاه در سخنان کوتاهی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ماه رمضان ماه قرآن است بنابراین ما باید قرآن را بیشتر در زندگی خود قرار دهیم زیرا این کتاب آسمانی قوانین بسیار زیبایی برای زندگی دارد.

وی با بیان این که قرآن زیبا زندگی کردن را به ما می‌آموزد افزود: انسان اگر به سوی عمل خیر می‌رود شتابان این کار را انجام دهد همانطور که شهدای مدافع حرم ما برای دفاع از حریم ولایت از هم پیشی گرفتند.

این استاد دانشگاه در ادامه بیان کرد: اگر عمل خیری انجام می‌دهیم به خودمان نسبت ندهیم زیرا شیطان مانند افراد دیگر به سراغ انسان مومن و حزب‌اللهی نمی‌رود بلکه از طریق اعمال خوب در او رخنه می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر کاری انجام دادیم بگوییم خدا انجام داد، خاطرنشان کرد: کارهای خیری را که انجام می‌دهیم را حفظ کنیم و تداوم بخشیم.

مهرانیان گفت: باید در انجام کار خیر بهترین آن را انجام دهیم مانند شهدای مدافع حرم که بهترین مرگ را برای خود انتخاب کردند.

در این برنامه که توسط موسسه شهدای مدافع حرم خوزستان با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و موسسه علمدار جوانان جنوب برگزار شد ،حسن صفری از مداحان اهل بیت(ع) به صورت فارسی و عربی به مولودی‌خوانی پرداخت و خواننده جوان اهوازی سید عدنان آلبوشوکه نیز قطعه‌ای را اجرا کرد.

همچنین حاضران نماز خود را به امامت سید حسن موسوی پدر شهید سید مهدی موسوی نخستین شهید مدافع حرم خوزستان اقامه کردند و سپس روزه خود را در کنار هم گشودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار