معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت:
امسال بیش از 5 هزار و 100 گیگاوات ساعت برق در خوزستان تولید شد
کد خبر: ۴۴۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 13 June 2017
معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در 2 ماهه ی  نخست امسال نیروگاه های خوزستان ،  پنج هزار و 127 گیگاوات ساعت  برق تولید کرده اند  که از این میزان سهم نیروگاه های  برق آبی معادل  38 درصد و برابر با  سه هزار و 167 مگاوات ساعت  می باشد.
 
سید مهرداد بلادی موسوی   افزود :  همچنین نیروگاه های  حرارتی و سیکل ترکیبی که شامل رامین، زرگان، آبادان، خرمشهر، بهبهان ، ماهشهر و فجر  می باشند در این مدت سه هزار و 169 مگاوات ساعت برق  معادل 62 درصد تولید کرده اند که  از این میزان  51 درصد توسط بخش دولتی (نیروگاه رامین و ماهشهر) و 49 درصد توسط نیروگاههای بخش خصوصی تولید و به شبکه تحویل شده است .
 
وی با اشاره به اینکه نیروگاههای حرارتی و گازی استان در این دوره به طور متوسط در هر روز بیش از 51 گیگاوات ساعت برق تولید و به شبکه  تحویل داده اند اظهارداشت :  پیک بار مصرف در این مدت در اردیبهشت ماه معادل 6 هزار و 808   مگاوات  و انرژی مصرفی در 2 ماه ی نخست امسال برابر با پنج هزار و 562 گیگاوات بوده است که به ترتیب نسبت به مشابه پارسال رشد های حدود بیش از سه  و 9 درصد را نشان می دهد.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان  ادامه داد : از شهروندان و مشترکان  درخواست می شود  در زمان اوج مصرف در ساعت های 18 تا 21 از مصارف غیر ضروری خودداری و مدیریت مصرف را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار