توسط رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر سعید برادران - مشاور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در امور طرح و سرمایه گذاری- به عنوان یکی از اعضای کارگروه تامین مالی طرح های انتقال در شرکت توانیر منصوب شد
کد خبر: ۴۴۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 13 June 2017
توسط رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر سعید برادران - مشاور مدیرعامل  شرکت برق منطقه ای خوزستان در امور طرح و سرمایه گذاری-  به عنوان یکی از اعضای کارگروه تامین مالی طرح های انتقال در شرکت توانیر منصوب شد.

آرش کردی در این حکم انتصاب آورده است: با توجه به اهمیت موضوع تامین منابع مالی در پیشبرد اهداف سند چشم انداز و همچنین شرایط کنونی صنعت برق ، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان عضو کارگروه تامین منابع مالی طرح های انتقال نیروی برق منصوب می شود تا با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی این شرکت انجام وظیفه نمایید.

همچنین محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، در حکمی مهدی ابوعلی گله داری را به عنوان معاون طرح های توسعه برق منصوب کرد.

وی در این حکم  انتصاب تصریح کرده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و رعایت تقوای الهی ، ضمن برنامه ریزی دقیق و تعامل موثر در بهره گیری از ظرفیت های موجود نسبت به انجام وظایف محوله  در راستای تحقق اهداف شرکت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موئد باشید.

منبع: تابناک
برچسب ها: آرش کردی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار