فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای حساس و داغ خود رسیده است. تیمهای حاضر در لیگ هفدهم سخت مشغول یارگیری هستند تا هر چه سریع تر تیم خود را ببندند و برای آماده سازی به اردو بروند. در این بین تیم هایی چون پرسپولیس، سپاهان، سایپا، صنعت نفت و ... گوی سبقت را از بقیه ربوده اند و تیمهایی چون استقلال تهران هم فعلا حسابی سرشان کلاه رفته است.
کد خبر: ۴۴۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 13 June 2017
به گزارش تابناک : دیروز بود که حست بیست سعید به عنوان دومین خرید تیم آبی پوش پایتخت معرفی شد. او پس از مهدی قائدی جوان که از ایران جوان آمده بود جذب تیم منصوریان شد اما با این حساب و با توجه به عملکرد آبی پوشان در فصل گذشته و همچنین برای رقابت با رقبای سرسخت خود نیاز به خرید بازیکن های بیشتر و بزرگتری است.
 
دروازه بان:
تنها نقطه ای که استقلال شاید هیچ نیازی به جذب بازیکن نداشته باشد درون دروازه است. جایی که رحمتی و حسینی زوج فوق العاده ای را تشکیل داده اند.
 
دفاع وسط:
در قلب خط دفاعی استقلال به دنبال جذب یک بازیکن است. با توجه به اینکه نفراتی چون شجاع خلیل زاده و سیاوش یزدانی به تیمهای جدیدی پیوسته اند و نفراتی چون هادی محمدی هم قرارداد دارند می توان از خالد شفیعی به عنوان تنها مدافع اسم و رسم دار وطنی نام برد. مدافع فصل گذشته تراکتورسازی تنها در صورتی به تیم منصوریان می اید که کار انتقال منتظری به بن بست بخورد. در غیر اینصورت بازگشت شماره 33 ملی پوش محتمل ترین گزینه روی میز است.
 
دفاع کناری:
نمایش ضعیف وریا غفوری در لیگ قبل که با مصدومیت های طولانی همراه بود منصوریان را مجاب کرده تا به دنبال یک دفاع راست باشد. رامین رضاییان جدی ترین اسم در این پست حول و هوش استقلال است. ستاره ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس در صورت پیوستن به استقلال بمب بزرگ لیگ هفدهم خواهد شد. در صورتی که به هر دلیلی جذب این بازیکن با مشکل مواجه شود مهدی شیری می تواند ایده آل ترین گزینه برای استقلالی شدن رد این پست باشد. در سمت چپ خط دفاعی هم علی رغم حضور نفراتی چون زکی پور و یعقوب کریمی استقلال شایان مصلح را می خواست که این بازیکن جوان راهی پرسپولیس شد. سعید اقایی هم با اینکه تنها یک قدم تا عقد قرارداد با سپاهان فاصله دارد اما همچنان می تواند یک پیشنهاد ایده آل برای سمت چپ خط دفاعی آبی پوشان باشد.
 
هافبک میانی و تهاجمی:
در خط میانی اگر با بازگشت روزبه چشمی و احتمال بازگشت جپاروف شاید دلیلی برای خرید بازیکنی نباشد. چرا که نفراتی چون باقری، نورافکن و ابراهیمی هم هستند با این حال برای یک خط جلوتر و جایی که تقریبا فرشید اسماعیلی تنهاست، داریوش شجاعیان می تواند یک آفر خوب و مناسب باشد. قیمت بالای این بازیکن و رقیبی چون پرسپولیس جذب این ستاره تکنیکی را سخت و دور از دسترس کرده است.
 
دیگر گزینه خط میانی استقلال جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی است. بازیکن جوانی که امشب هم با لباس تیم ملی کشورش رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.
 
در کنار همه اینها ایمان مبعلی می تواند یک گزینه پنهان باشد. گزینه کهنه کاری که نیم فصل دوم لیگ قبل مورد توجه بود و حالا هم شاید اگر نفرات جلوتر از او جذب نشوند می تواند به استقلال برگردد تا با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کند.
 
احسان پهلوان هم می تواند یک خرید با چند تیر مثبت باشد. پهلوان هم ملی پوش است،‌هم جوان و هم چند پسته. گرچه حضور این بازیکن در ترکیب آبی پوشان با حضور قلعه نویی و نیاز مبرمش به شماره 10 جوان، بعید به نظر می رسد.
 
مهاجم:
اما خط حمله. جایی که کاوه رضایی به احتمال فراوان می ماند اما استقلال سخت به دنبال جذب چند بازیکن است. با اینکه قائدی وبیت سعید در این پست جذب شده اند اما شهباززاده و تبریزی هم در استانه عقد قرارداد با آبی پوشان قرار دارند. کمی آنطرف تر گزینه ای چون رحیم زهیوی هم وجود دارد که گویا مبلغ پیشنهادی بالایش او را کمی دور کرده است.
 
با این حال باید دید سرانجام استقلال می تواند چند تا از این ستاره ها را جذب کند و آیا در پایان می توان تیم منصوریان را در فصل نقل و انتقالات موفق دانست یا خیر.





منبع : روزنو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار