رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی خوزستان از پایان وقت قانونی نام‌نویسی داوطلبان انتخابات نظام پزشکی خبر داد
کد خبر: ۴۴۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 15 June 2017
رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی خوزستان از پایان وقت قانونی نام‌نویسی داوطلبان انتخابات نظام پزشکی خبر داد جزئیات بیشتر در خصوص هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی کشورو گفت:در استان خوزستان 8 حوزه انتخابی در شهرستان های اهواز، اندیمشک، ماهشهر، امیدیه، مسجدسلیمان، دشت آزادگان، ایذه و رامهرمز وجود داشت و در مجموع تعداد 217 نفر در مجموعه شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ثبت نام نموده اند و مدارک افراد ثبت نام شده جهت بررسی صلاحیت در اختیار هیات نظارت قرار گرفته است.

دکتر ساسان موگهی در خصوص افرادی که حق دادن رای در این انتخابات را دارند، اظهار داشت: کلیه افراد جامعه نظام پزشکی اعم از پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان، ماماها، متخصصین علوم آزمایشگاهی و لیسانس ها و فوق لیسانس های پروانه دار شامل فیزیوتراپی ها ، گفتار درمانی ها و.. که تابعیت ایرانی داشته و کارت عضویت در نظام پزشکی را دارا هستند، می توانند در این انتخابات شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه افراد دارای شرایط فوق می توانند تنها در منطقه انتخاباتی که مشغول به فعالیت هستند، رای دهند، تصریح کرد: در هر حوزه انتخابی لیست افراد شاغل با شرایط فوق که به تایید نظام پزشکی و یا شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان رسیده باشد، در روز انتخابات در حوزه های رای گیری موجود است و تنها افرادی که نام آنها در لیست وجود دارد، می توانند در انتخابات شرکت نمایند.

وی گفت: روز برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان‌ها در سراسر کشور 30 تیرماه است و نتایج نهایی هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در روز 31 تیرماه اعلام خواهد شد.

در ادامه حسن احمدی مسئول دبیرخانه هیات نظارت اهواز در خصوص تایید صلاحیت متقاضیان بیان داشت: از 21 خرداد تا 30 خرداد به مدت 10 روز مدارک متقاضیان بررسی شده و به افرادی که تایید صلاحیت نشده اند اطلاع داده می شود و این افراد فرصت دارند تا 3 تیر ماه اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان ها اعلام نمایند.

وی بیان داشت: پس از جمع آوری اعتراضات نیز به مدت 2 روز اعتراضات واصله رسیدگی و از 6 لغایت 10 تیرماه به مدت 5 روز رسیدگی به شکایات در هیات نظارت شهرستان ها انجام می شود و پس از نتیجه، متقاضیان حق دارند از 11 لغایت 15 تیرماه نیز به مدت 5 روز در صورت داشتن اعتراض، شکایات خود را به هیات نظارت مرکزی اعلام کنند و اعتراضات واصله از 16 الی 18 تیرماه رسیدگی و در پایان در 18 تیرماه اسامی نهایی کاندیدادها اعلام می گردد.

احمدی با بیان اینکه افراد متقاضی از تبلیغات زودهنگام اجتناب نمایند، ادامه داد: پس از اعلام اسامی، کاندیدای نظام پزشکی می توانند از 19 لغایت 28 تیرماه تبلیغات خود را به مدت 10 روز انجام دهند و تبلیغات انتخاباتی به مدت 24 ساعت قبل از انتخابات یعنی از روز 29 تیر ماه ممنوع است.
منبع: تابناک
برچسب ها: خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار