رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از نجات 7 فرد گرفتار شده در کوه های اطراف شهرستان گناوه از استان بوشهر توسط كاركنان اين اداره خبر داد
کد خبر: ۴۴۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 17 June 2017
رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از نجات 7 فرد گرفتار شده در کوه های اطراف شهرستان گناوه از استان بوشهر توسط كاركنان اين اداره خبر داد .

مهندس شهباز صفري افزود: در پی گیر افتادن 7 فرد مذکور که از كاركنان مهندسي ساختمان ستاد بودند، ساعت 16 و ۵۰ دقیقه روز گذشته با دستور مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران  بالگرد نفت گچساران به همراه كارشناس اداره ايمني برای نجات افراد مذکور به محل حادثه اعزام شدند .

صفري تصریح کرد: این افراد به قصد انجام كار نقشه برداري به کوه های واقع در منطقه گناوه در بخش گلخاري رفته بودند که به علت گرماي شديد و عدم جاده دسترسي ماشين آلات دچار گرمازدگي شده بودند .

وی ادامه داد: با توجه به اين كه اين افراد نياز فوري به كمك رساني داشتند در سريعترين زمان ممكن بالگرد نفت گچساران به همراه كارشناس اداره ايمني به محل اعزام شد .

شهباز صفري گفت: به دليل اهميت موضوع و كمك رساني فوري با هماهنگي هاي به عمل آمده يك تيم پزشكي نيز  برای نجات اين افراد از منطقه گوره به محل مورد نظر اعزام شدند .

 رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اذعان كرد: تيم اعزامي بالگرد و تيم پزشكي نفت  پس از مشاهده اين افراد موفق شدند در دونوبت از طريق بالگرد افراد مورد نظر را به گناوه اعزام كنند .

صفري با بيان اينكه يك نفر از اين افراد به دليل گرمازدگي شديد به وسيله آمبولانس به بيمارستان گناوه اعزام شد گفت: در حال حاضر حال عمومي هر 7نفر رضايت بخش است .

صفری به برگزاری مانور ایمنی و آتش نشانی در یکسال گذشته در سطح شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران   نيزاشاره کرد و گفت: به منظور واکنش سریع در شرایط اضطراری  مانور ایمنی و آتش نشانی در سال گذشته ۴۰ فقره تمرین شرایط اضطراری انجام  شد .

صفری تصریح کرد: این مانورها از سوی اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت برنامه ریزی و در سطح واحدهای ستادی و عملیاتی اجرا شد .

رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان كرد: موقعیت جغرافیایی اين شرکت در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر از یک سو و قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و منیفولد بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیاتی این شرکت از سوی دیگر، گچساران را به یکی از مناطق پنج گانه مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل کرده است و از این رو آموزش کارکنان نقش مهمی برای ایمن سازی و پایداری و پیشگیری از حوادث در این قلب نفتی دارد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار