شورای ورزش استان خوزستان ؛
جلسه شورای ورزش استان خوزستان با حضور دکتر شریعتی استاندار ، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری ، رییس اداره ورزش و جوانان استان افشین حیدری و دیگر مسئولان هیاتهای استان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد
کد خبر: ۴۴۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ 17 June 2017
به گزارش تابناک خوزستان ، جلسه شورای ورزش استان خوزستان با حضور دکتر شریعتی استاندار ، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری ، رییس اداره ورزش و جوانان استان افشین حیدری و دیگر مسئولان هیاتهای استان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد .

در ابتدای جلسه افشین حیدری در شورای ورزش و جوانان استان گفت : جلسه شورای ورزش هر سه ماه یکبار باید برگزار و هیات های مختلف استان برنامه ها و گزارشات خود را به صورت هدفمند ماهیانه به اداره ورزش و جوانان ارائه دهند .


ایجاد مجتمع بین‌المللی تیراندازی استان با حمایت دکتر شریعتی، با اختصاص اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و زمین آن نیز مشخص شده و قرار است که سند آن به نام اداره ورزش و جوانان استان انتقال پیدا کند وی گفت: دبیرخانه مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر نیز ، در خوزستان ماندگار شد؛ همچنین اعتبارات ما در حوزه ورزش؛  در جهت  کمک به هیات‌های ورزشی، بیش از 30 درصد رشد داشته است 


حیدری گفت: حمایت از رشته‌های ورزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات و دیگر موفقیت‌های رخ داده در استان  ، همگی به واسطه حمایت‌های استاندار ورزش‌دوست بوده است.
 
همچنین وی گفت: برای رشته وزنه‌برداری سالن وزنه‌برداری مسجدسلیمان در حال تبدیل شدن به یک سالن استاندارد است؛ همچنین احداث خانه وزنه‌برداری استان امسال آغاز می‌شود. در کنار همین خانه نیز خوابگاهی تاسیس خواهد شد تا ان‌شاءالله برای میزبانی اردوها مشکلی نداشته باشیم.


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد : همچنین قرار است تیم وزنه‌برداری خوزستان به عنوان نماینده ایران به مسابقات کاپ قطر اعزام شود.


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: همیشه از دغدغه‌های مجموعه برنامه‌ریزی استان، رشته قایقرانی بوده است که متاسفانه در بخش برنامه‌ریزی برای این رشته با ضعف مواجه بوده‌ایم. آن چیزی که از آینده پیش روی ما است، این است که می‌توانیم شاهد روزهای خوبی برای قایقرانی خوزستان باشیم. رشته قایقرانی جزو پنج اولویت اول ما قرار دارد.



دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه جلسه گفت: در بحث ورزش باید در دو مقوله کار کرد، یکی بخش  سخت افزاری که شامل فراهم کردن بستر مناسب است که در این زمینه پروژه های مختلفی در استان داریم و یکی هم بخش نرم افزاریست که فراهم کردن امکانات لازم برای هیئت های ورزشی می باشد.

استاندار  افزود : امسال با توجه به مصوبه ای که در مورد ارزش افزوده داشتیم 62 میلیارد تومان برای ورزش استان در نظر گرفته شده است و با توجه به امکانات و زیرساخت های کمتر برای ورزش بانوان باید در برنامه ریزی هایمان در جهت عدالت گام برداریم و بانوان هم در نظر گرفته شوند  ، همچنین از این رقم 12 میلیارد تومان برای بخش جوانان ، حدودا هفت و نیم میلیارد تومان برای بخش آموزش و پرورش و ورزش های پایه و 42 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی و ایجاد بسترها و زیرساخت های مناسب اختصاص یافته است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در هر سه بخش لازم است برای هزینه کرد این اعتبارات برنامه ریزی دقیق انجام شود و اولویت ها در نظر گرفته شود تا اثربخشی هزینه ها به صورت بهینه افزایش یابد. 

استاندار خوزستان با اشاره به سند 2020 برای مسابقات المپیک عنوان کرد: برای سند 2020 برنامه ریزی مدونی انجام شود و در رشته هایی که استعداد بیشتری در استان وجود دارد و امکان مدال آوری در المپیک 2020 دارد سرمایه گذاری بیشتری شود و با توجه به تاکید رییس جمهور در برنامه ها و اقدامات ورزشی به روستاها هم توجه شود . 





منبع: تابناک
برچسب ها: شورای ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار