در راستای اجرایی شدن اهداف سامانه تامین الکترونیک کالای صنعت نفت
رئیس اداره خدمات فنی کالای شرکت ملی حفاری ایران از راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلام بهای کالا (سامانه معاملات متوسط) در این شرکت خبر داد
کد خبر: ۴۴۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 19 June 2017
رئیس اداره خدمات فنی کالای شرکت ملی حفاری ایران از راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلام بهای کالا (سامانه معاملات متوسط) در این شرکت خبر داد.

منوچهر رضایی میرقائد در توضیح بیشتر در این باره گفت: این سامانه به پیشنهاد مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت و در راستای اهداف سامانه تامین الکترونیک کالای صنعت نفت(EP ) طراحی و با همکاری کارشناسان مدیریت های  فناوری اطلاعات و ارتباطات و تدارکات و امور کالا شرکت عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 700 منبع،  اعم از فروشنده و تامین کننده کالا در لیست شرکت در بخش های حفاری، برق، الکترونیک و ابزار دقیق، شیمیایی و عمومی قرار دارند که پیش از این ارزیابی شده اند،  افزود: با راه اندازی این سامانه در عمل ارتباط میان فروشندگان و تامین کنندگان کالا با شرکت به روش های نوین ارتقاء خواهد یافت.

رضائی میرقائد در پیوند با این مطلب اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه  روند برگزاری معاملات شتاب بیشتری گرفته و شاهد رشد کمی و کیفی ارائه خدمات، شفافیت و ایجاد فضای رقابتی در این بخش خواهیم بود.

رئیس اداره خدمات فنی کالای شرکت ملی حفاری ایران گفت: در این ارتباط اطلاع رسانی به شرکت های فروشنده و تامین کننده کالا اجرایی شده و از آنان خواسته شده تا با مراجعه به اداره بررسی منابع کالا نسبت به دریافت کد کاربری و کلمه رمز ورود به سامانه اقدام تا از این پس از طریق این سیستم از استعلام های جاری و درخواست های تامین کالا آگاهی یابند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار