ایل بزرگ بهمئی با مقوله شهادت در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا بوده و هستند. لذا مقتدرانه ایستاند و از کشورشان دفاع کردند. همچنین شهدای مدافع حرم را تقدیم نموده و در این عرصه نیز درخشیدند و برای امنیت کشور و استان شهید بهمنی را تقدیم انقلاب کردند.
کد خبر: ۴۴۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 23 June 2017
دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم اربعین شهید عزیزالله بهمنی که در حادثه تروریستی کلانتری ۲۲کوی مجاهد اهواز عناصر ضدانقلاب همراه با ستوان شهید حسوند به فیض شهادت رسیدند در بخش صیدون گفت : این شهدای عزیز مورد تهاجم دشمنان اسلام و انقلاب و مزدوران کشورهای بیگانه که بدنبال تضعیف و آسیب به اسلام و انقلاب و امنیت کشور هستند، قرار گرفتند.

وی افزود: این شهدای عزیز برای هم وطنان، آرامش و امنیت را که بزرگترین نعمت الهی است به ارمغان آورند و بایستی به خوبی از این نعمت بزرگ محافظت کرد.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کشور ما مرهون خون شهدای عزیزی است که جان خود را در دفاع از نظام و انقلاب و اسلام تقدیم می کنند.

وی به تلاش دشمنان علیه دین و مذهب مردم ما اشاره کرد و افزود: تلاش ها و توطئه های دشمنان در همه این سالها به شکست انجامیده و مردم ما همیشه در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب یکصدا و همدل حضور داشته اند.

شریعتی بیان داشت: تیر دشمنان برای از بین بردن امنیت عمومی کشور و استان به هدف نمی خورد و راه و عایدی شان جز شکست چیزی نخواهد بود.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه قوم بزرگ بهمئی، همیشه  در خط مقدم دفاع از ارزشهای دینی و انقلابی بوده اند، گفت؛   ایل بزرگ بهمئی با مقوله شهادت در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا بوده و هستند. لذا مقتدرانه ایستاند و از کشورشان دفاع کردند. همچنین شهدای مدافع حرم را تقدیم نموده و در این عرصه نیز درخشیدند و  برای امنیت کشور و استان شهید بهمنی را تقدیم انقلاب کردند.

وی به قیام انقلابی مردم بهمئی در دیماه سال ۵۷ و شهادت دو تن از جوانان این منطقه اشاره و گفت: مردم این منطقه با تقدیم شهید جاویدان و داورپناه پیش از انقلاب منش ارزشی و انقلابی خود را اثبات نمودند.

وی در ادامه گفت: جا دارد آفرین بگویم به آن ها جهت ایستادگی در مقابل تمام مقاطع نظام اسلامی و درخشیدن روز افزون این قوم بزرگ.

دکتر شریعتی ضمن عرض تسلیت به این شهید بالا مقام و خانواده ی بزرگ وی، تصریح کرد:  صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند متعال برای این بزرگواران خواهانم و امید وارم  همچنان در مسیر درخشان حفظ از نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم بمانند.

همچنین مهدی مکارمی از طرف خانواده شهید بهمنی با اشاره به ولایتمداری مردم این منطقه بخشی از مشکلات و مطالبات مردم را بیان و از حضور مسئولان استانی استان در این مراسم قدردانی نمود.

وی گفت: مردم این منطقه همچون گذشته در سنگر دفاع از انقلاب و نظام و رهبری پیشقدم خواهند بود.

همچنین استاندار خوزستان بهمراه سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان با حضور در دهستان رودزیر به مقام شهیدان جاویدان و داورپناه شهدای قیام ۱۵ دی ماه رودزیر ادای احترام کرد.  
تجلیل استاندار خوزستان از رشادت ها و جانفشانی های ایل جلیل بهمئی

تجلیل استاندار خوزستان از رشادت ها و جانفشانی های ایل جلیل بهمئی

تجلیل استاندار خوزستان از رشادت ها و جانفشانی های ایل جلیل بهمئی

تجلیل استاندار خوزستان از رشادت ها و جانفشانی های ایل جلیل بهمئی                    
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید رسول مرادی
|
Romania
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
آفرین بر ایـــل بزرگ و قهــــــرمان و قدرتمند بهمـــئی. تنها این ایــــــل سرفراز، توانایی حفظ استان خوزستان از شـــــر تجزیه طلبان و عناصر شرور را دارند. تمامی افراد این ایل بزرگ در حفظ و پاکسازی استان خوزستان از عناصر تجزیه طلب مرتبط با تروریست های منطقه ای اثبات جانی و خونی نموده اند و جا دارد که نقش بسیار پر رنگتری در امنیت استان در آینده ایفاء نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار