کد خبر: ۴۴۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 24 June 2017
امام جمعه موقت اهواز در رابطه با حاشیه های راهپیمایی روز قدس در تهران و شعار و توهین علیه رییس جمهور، گفت: در ابتدا از حضور باشکوه مردم آگاه و زمان شناس ، مردمی که با احساس مسئولیت ، حماسه ای دیگر آفریدند ، تقدیر و تشکر می کنم.

آیت الله حسن زاده ادامه داد:  مردم آگاه و بصیر خوزستان نیز در گرمای هوا همگام با سراسر کشور با احساس مسئولیت ، همدل و همصدا ، علیه رژیم غاصب اسرائیل و همپیمانان جهانی و منطقه ای آنان شعار دادند.

وی گفت: روز قدس یادگار امام راحل است و باید به روزی برای وحدت بین مردم و مسئولین تبدیل شود و هر گونه حرکتی که این وحدت را مخدوش نماید مورد تایید نیست.

آیت الله حسن زاده افزود: هر فرد و گروهی که به رییس جمهور و یا دیگر مسئولین اعتراض دارند باید این فضا برای آنان مهیا شود که نظرات خود را با آرامش و در یک فضای صمیمانه بیان کنند اما اینکه فرد و گروهی بخواهد در راهپیمایی روز قدس که نماد وحدت است خللی ایجاد نماید و شعار علیه مسئولین بدهد خلاف آرمان های انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت اهواز گفت: مقام معظم رهبری به کررات در رابطه با رفتارهای خلاف قانون هشدار دادند که با این قبیل کارها مخالفند. 

آیت الله حسن زاده با بیان اینکه شعار عده ای علیه رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس به هیچ وجه صحیح و درست نبود ، گفت: حق اعتراض برای همگان محفوظ است اما امروز در راهپیمایی روز قدس حرکت نادرستی و بسیار بدی از سوی عده ای صورت گرفت که ادامه این گونه رفتارها با وجود نهی صریح مقام معظم رهبری مشکوک است و مشخص نیست که از کجا نشات می گیرد.

وی گفت: هر کسی که انتقادی دارد باید با رعایت ادب و اخلاق ، مطالب خود را مطرح کند تا بهانه ای برای دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین ایجاد نشود. مسئولین نیز در سخنانشان نباید بهانه به دست دشمن دهند.  

امام جمعه موقت اهواز با انتقاد از رفتارهای افراطی عده ای در راهپیمایی امروز در تهران گفت: دشمن تمام رفتارهای ما را رصد می کند و مترصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است. بنابراین هر نوع حرکت افراطی به شدت محکوم است و کسی نباید به خود اجازه دهد تا فضایی را ایجاد نماید که دشمن از آن سوءاستفاده نماید.

* شوشان


برچسب ها: امام جمعه ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار