این سمینار با هدف اجرایی سازی و کاربرد اینترنت اشیا در عمل و تجاری سازی ایده ها و با همکاری دانشگاه اصفهان و شرکت اسکای میکس مالزی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۵۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 06 July 2017
به گزارش تابناک : این سمینار با هدف اجرایی سازی و کاربرد اینترنت اشیا در عمل و تجاری سازی ایده ها و با همکاری دانشگاه اصفهان و شرکت اسکای میکس مالزی برگزار می شود که از مهم ترین محورهای سمینار، می توان به مانیتورینگ و کنترل صنعتی، خانه های هوشمند، کاربرد اینترنت اشیا در ساخت مزارع هوشمند، رباتیک و هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند و کاربرد تکنولوژی LoRa   همراه با معرفی نرم افزار IBM Nod RED جهت طراحی پروژه های IoT اشاره کرد.

سخنرانان این سمینار  محمد سلیمانی، مدیر عامل شرکت مایکروالکام و رضا خسروی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت دانش بنیان اسکای میکس مالزی در زمینه فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه فناوری اطلاعات و مخابرات، مخترع دستگاه داخلی C۶۵ و فارغ التحصیل دانشگاه استافوردشایر با مدرک MBA در زمینه IT و همچنین میلاد کوچکیان، دکترای حرفه ای کسب و کار و کارآفرینی, مدرس دانشگاه هستند.

اساتید دانشگاه، دانشجویان، مهندسین، تولید کنندگان و طرحان برق و کامپیوتر و الکترونیک می توانند در این سمینار شرکت کنند.

این سمینار در روز سه شنبه ۲۰ تیرماه از ساعت پانزده الی هفده عصر در اصفهان ، دانشگاه اصفهان برگزار می شوند و علاقه مندان می توانند تا تاریخ نوزدهم برای شرکت در این سمینار اقدام نمایند.






منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار