کد خبر: ۴۵۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 10 July 2017
 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان منطقه آزاد اروند از مدیران متخصص بومی در ساختار تشکیلات خود استفاده کند.

عامر کعبی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرهای آبادان و خرمشهر نه تنها سرشار از استعدادهای ذاتی منابع طبیعی رشد و توسعه است بلکه برخوردار از توانمندی های منابع انسانی از جمله جوانان با انگیزه و تحصیلکرده است.

وی اظهار داشت: انتظار می رود هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند از منابع انسانی بومی در مدیریت های مختلف تشکیلاتی و چارت سازمانی خود استفاده کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:اینکه فردی برای مدیریت یک واحد از شهری به جز آبادان و خرمشهر دعوت به کار شود به هیچ وجه قابل قبول نیست و موجب تشدید اعتراض تحصیلکردگان بومی این دو شهر می شود.

کعبی افزود: منطقه آزاد اروند یک فرصت طلایی برای برون رفت شهرهای آبادان و خرمشهر از مشکلات عدیده و جبران عقب ماندگی هشت سال جنگ تحمیلی است بنابر این شایسته است که از نخبگان این دو شهر استفاده شود. 

کعبی تصریح کرد:به طور حتم نیروهای بومی زمان بیشتری در منطقه حضور دارند و وقت بیشتری برای انجام ماموریت های سازمانی به کار می بندند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به حضور برخی مدیران رده میانی غیر بومی در سازمان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت:این در حالی است که آمارهای بیکاری در بین تحصیلکردگان بومی یکی از عمده نگرانی های نمایندگان آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی است. کعبی خواستار بازنگری در خصوص جذب نیرو در سازمان منطقه آزاد اروند شد.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزرا و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. 

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار