در تماسی که با آقای نجاتی فرماندار شوش داشتم وی گفته است این زمین‌لرزه خسارتی به سطح شهر و همچنین سایت‌های باستانی و اماکن تاریخی شوش وارد نکرده است
کد خبر: ۴۵۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 11 July 2017
 در اولین ساعات بامداد امروز سه شنبه، زلزله ای با شدت 4،6 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین شوش را تکان داد.

به گزارش تابناک خوزستان، مرکز لرزه نگاری کشوری این زمین لرزه را در ساعت 01:34:33 بامداد سه شنبه 20 تیرماه در مرز استان های خوزستان و ایلام - حوالی شوش در استان خوزستان ثبت کرده است. طول جغرافیایی این زمین لرزه 48.07 و عرض آن جغرافیایی 32.38
در عمق 17 کیلومتری عنوان شده است.

مرکز لرزه نگاری کشوری نزدیک‌ترین شهرها به این زلزله را 26 کیلومتری شوش،28 کیلومتری اندیمشک و31 کیلومتری دزفول ثبت کرده است.

این زلزله باعث وحشت و نگرانی شهروندان شد و بسیاری از مردم شب گذشته را در بیرون از منازل خود سپری نمودند.

رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش در گفتگو با خبرنگار ما از آماده باش نیروها و دستگاههای مختلف خدماتی و امدادی خبر داد و گفت: برای بررسی ابعاد خسارات احتمالی گروههایی را به مناطق شهری و روستایی اعزام کرده ایم.

کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان هم به تابناک خوزستان گفت: تا کنون گزارشی از خسارات احتمالی دریافت نکرده ایم. وی گفت:  در تماسی که با آقای نجاتی فرماندار شوش داشتم وی گفته است این زمین‌لرزه خسارتی به سطح شهر و همچنین سایت‌های باستانی و اماکن تاریخی شوش وارد نکرده است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار