مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:
کد خبر: ۴۵۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 11 July 2017
مدیرکل هواشناسی خوزستان از بروز پدیده گرد و خاک همراه با شدید از عصر امروز در استان خبر داد و توضیه کرد بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

کوروش بهادری اظهار کرد:  مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان در بررسی خروجی مدلهای جهانی و منطقه‌ای گرد و خاک از بروز پیده گرد و خاک از عصر امروز در استان خبر می‌دهد.

وی افزود: بررسی نقشه‌ها نشان دهنده وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید و افزایش غلظت آلاینده گرد و خاک از امروز بعد از ظهر تا پایان روز چهارشنبه به صورت متناوب حکایت دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: بروز این شرایط نتیجه آن برخاستن گرد و خاک و کاهش دید افقی در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی استان خواهد بود.

بهادری تصریح کرد: این پدیده از عصر امروز در بخش‌هایی از مناطق شمالی استان مترکز خواهد بود که با کاهش سرعت باد شاهد بهبود کیفیت هوا خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در پایان افزود: با توجه به شرایط هوا توصیه می‌شود بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری کرده و مسولان استان نیز تمهیدات لازم را در این خصوص را در نظر بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار