حجت الاسلام ناصری نژاد در گفتگو با رهیاب مطرح کرد:
کد خبر: ۴۵۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 12 July 2017
رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: ما روی خوزستانی بودن وزرای وزارت نفت، وزارت جهاد و وزارت نیرو حساس هستیم که در واقع این موضوع به عمده مشکلات استان گره خورده است.

مجید ناصری نژاد در گفتگو با خبرنگار رهیاب در پاسخ به اقدامات مجمع نمایندگان استان خوزستان برای بکارگیری وزرای خوزستانی در کابینه پیشنهادی دولت یازدهم، اظهار داشت: در چند روز گذشته در دفتر دولت در مجلس حاضر شدیم. به دنبال این هستیم که با اقای نهاوندیان و اقای روحانی و کسانی که در این قضیه تأثیر گذار هستند، صحبت کنیم.

وی افزود: ما روی خوزستانی بودن وزرای وزارت نفت، وزارت جهاد و وزارت نیرو حساس هستیم که در واقع این موضوع به عمده مشکلات استان گره خورده است.

نماینده مردم شادگان گفت: این واقعا یک هشدار جدی از سوی نمایندگان خوزستان است که اگر دولت خواسته ما را لحاظ نکند و به خوزستان نگاه ویژه تری نکند، ما به کابینه رأی نخواهیم داد.

ناصری نژاد با بیان اینکه به نفع دولت است که با نمایندگان خوزستان تعامل داشته باشد، عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان در سطح مجلس لابی بسیار قوی دارد که تأثیرگذار هستند. 

نماینده مردم شادگان در مجلس بیان داشت: دولت بجای نگاه حزبی به فکر منافع ملت و مردم باشد و از فکر انتخاب وزرای موافق دولت بیرون بیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار