کد خبر: ۴۵۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 12 July 2017
نماینده مسجدسلیمان، هفتکل و لالی گفت: مجمع نمایندگان استان هیچ گاه اجازه نمی دهد که اعتبارات پروژه های عمرانی و زیرساختی خوزستان حذف گردد. تا به امروز وضعیت اعتبارات استان خوب بوده است و انشاالله از این به بعد هم برای مردم خوزستان امیدبخش باشد.

علی عسگر ظاهری در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه بودجه لایروبی کارون به هیچ عنوان حذف نشده است،اظهار داشت: هرکس این خبر را گفته است، اطلاعاتش ناقص بوده است و صرفا برداشت شخصی خودش را از این موضوع بیان کرده است.

این اظهارات نماینده مسجدسلیمان در حالی است که معاون سازمان آب و برق در جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون این خبر را اعلام کرده است.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته استاندار با مجمع نمایندگان استان افزود: در این جلسه استاندار محترم عنوان کرد که بودجه لایروبی کارون مصوب دولت است و به هیچ وجه حذف نشده است و کسی که این خبر را پخش کرده است، اطلاعی از موضوع نداشته است.

استاندار خوزستان در حالی این خبر را تکذیب می‌کند که وزیر نیرو در سفر اخیرش به خوزستان حذف بودجه لایروبی کارون را به صورت تلویحی تأئید کرده بود و گفت: برای لایروبی کارون بودجه‌ای در نظر می‌گیریم.

نماینده مردم مسجدسلیمان همچنین به موضوع لایروبی اروند اشاره کرد و افزود: مجمع نمایندگان استان علاوه بر کارون بحث لایروبی رودخانه اروند را هم با پیگیری های خود در برنامه ششم توسعه پیش بینی کرده اند.

لایروبی اروند هم بنا بر گفته مسئولان دولت یازدهم با رایزنی‌های بین ظریف و روحانی لغو شده است چرا که وزیر امور خارجه وضعیت فعلی عراق را عاملی می‌داند که نباید دولت در این حوزه سرمایه گذاری کند.

ظاهری گفت: مجمع نمایندگان استان هیچ گاه اجازه نمی دهد که اعتبارات پروژه های عمرانی و زیرساختی خوزستان حذف گردد. تا به امروز وضعیت اعتبارات استان خوب بوده است و انشاالله از این به بعد هم برای مردم خوزستان امیدبخش باشد.  

نماینده مسجدسلیمان در حالی می‌گوید که مجمع نمایندگان خوزستان اجازه حذف بودجه را نمی‌دهد که خبر حذف بودجه 80 هزار میلیاردی لایروبی کارون در سوم تیرماه امسال اعلام شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار