کد خبر: ۴۵۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 14 July 2017
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: شهرستان حمیدیه به دلیل وجود مشکلات و محرومیت های بی شمار به خصوص در زیرساخت ها در حد یک روستای یزرگ باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کاظم نسب الباجی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان حمیدیه با حضور استاندار خوزستان و نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی اظهار کرد: امروز حمیدیه به دلیل فقدان زیرساخت های مختلف و دست و پنجه نرم کردن مردم آن با انوع مشکلات و محرومیت ها، متاسفانه در حد یک روستای بزرگ است و نیازمند انجام کارهای اساسی است.

وی به وجود کشاورزان متبحر و زمین های کشاورزی بسیار با کیفیت در این نقطه از خوزستان اشاره کرد و افزود: باتوجه به فصل کاشت برنج، باید حقابه مورد نیاز کشاورزان حمیدیه را افزایش دهید و همچنین رودخانه فورا لایروبی شود تا کشاورزی این شهرستان بیش از این از رونق نیفتد.

الباجی ادامه داد: باید از ظرفیت ها و امکانات پادگان در جهت رفع نیازهای شهرستان بهره جست.

وی نبود بیمارستان و مراکز درمانی مناسب در این شهرستان را یک ضعف بزرگ عنوان کرد و گفت: تسریع در احداث و راه اندازی بیمارستان و تخصیص فوری زمین برای آن خواسته و مطالبه جدی ما از استاندار و متولیان امر است.

نماینده مردم اهواز و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، توجه به میراث فرهنگی و صنایع دستی و همچنین توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان حمیدیه را یک ضرورت جدی دانست.
منبع: مهر
برچسب ها: الباجی ، حمیدیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار