کد خبر: ۴۵۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 15 July 2017
مسئول اورژانس 115 شهرستان آغاجاری گفت: یک دختر چهار ساله به همراه عموی خود و از اهالی روستای دره نی اولیا از توابع شهرستان آغاجاری در استان خوزستان روز جمعه در رودخانه مارون غرق شدند.

اصغر رسالت خواه جمعه شب به ایرنا گفت: پس از تماس با واحد اورژانس امیدیه در ساعت 13:55 و اعلام غرق شدگی دو نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه مارون ،نیروهای این اورژانس به سرعت در محل حادثه حاضر شدند ولی زمانی که به محل حادثه رسیدند آنها در آب غرق شده بودند. 

وی افزود: یکی از همکاران از شهرستان بهبهان به طور اتفاقی در محل حادثه حضور داشت که با کمک اهالی روستای آب باران ، این دونفر را از آب خارج کردند. 

مسئول اورژانس 115 آغاجاری گفت: متاسفانه از زمان غرق شدن تا خارج کردن این دونفر از زیر آب حدود 40 دقیقه طول کشیده است. 

وی بیان کرد: دختر بچه چهار ساله ای به نام هستی بیژنی و عمویش زمانی که به اورژانس منتق شدند هیچ گونه علائم حیاتی نداشته و تلاش برای نجات آنان بی نتیجه ماند. 

شهرستان آغاجاری از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است که جمعیت آن بیش از پانزده هزار نفر شامل اقوام بختیاری، ترک و عرب است. 

اورژانس 115 خوزستان 200 دستگاه آمبولانس و 142 پایگاه شامل 51 شهری و 91 جاده ای دارد که از این تعداد 96 پایگاه شامل 37 شهری و 59 جاده ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار