کد خبر: ۴۶۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 16 July 2017
عباس حسینی پویا گفت: پس از اعلام نظر کارشناسی یکی از دو طرف موجود در پرونده اعتراض خود را اعلام کرد و به همین دلیل هیئت دیگری جهت بررسی نهایی در حال کارشناسی پرونده هستند.

به گزارش رهیاب، ۲۵ خرداد امسال خبر تلخی روزه داری را بر مردم خوزستان سخت و تلخ کرد. «مرگ یک کودک اهوازی در چاه فاضلاب» آنقدر سخت و سنگین بود که واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت و دادگستری استان خوزستان در یک حرکت امیدبخش از احضار مدیران آبفا و شهرداری اهواز خبر داد.

خبرگزاری میزان دو روز پس از این حادثه به نقل از دادستان اهواز نوشت: در این باره پرونده تشکیل شده است و به محض مشخص شدن مقصر حادثه با خاطیان برخورد قاطع می‌شود. بنا بر گفته حسینی پویا با توجه به اینکه آبفا و شهرداری اهواز، دیگری را مقصر بروز این حادثه می‌دانند، قرار ارجاع به کار‌شناسی صادر شده تا مقصر حادثه مشخص شود.

نتیجه نظر کارشناسی این هفته اعلام می‌شود
دادستان اهواز در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه نظر کارشناس درباره این پرونده اعلام شد، اظهار داشت: پس از اعلام نظر کارشناسی یکی از دو طرف موجود در پرونده اعتراض خود را اعلام کرد و به همین دلیل هیئت دیگری جهت بررسی نهایی در حال کارشناسی پرونده هستند.

عباس حسینی پویا افزود: تأکید کرده‌ایم که این روند بررسی این پرونده در دادگاه تسریع یابد و امیدواریم که تا پایان این هفته کارهای کارشناسی به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تا زمان اعلام نهایی نظر کارشناسی برای جلوگیری از گسترش حاشیه‌ها اسمی از مقصر اصلی حادثه به میان آورده نمی‌شود، گفت: پس از پایان کار کارشناسان و صدور حکم دادگاه با جدیت با مقصر اصلی حادثه برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار