کد خبر: ۴۶۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 16 July 2017
امام جمعه مسجدسلیمان گفت: مردم انتظار دارند دستگاه قضائی در برخورد قاطع و رسیدگی فوری به پرونده های فساد اقتصادی و مدیران متخلف و را بیش از گذشته در اولویت کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار آسماری ضمن تقدیر از اقدام انقلابی قوه قضائیه در رسیدگی  فوری و خارج از نوبت به پرونده قتل آتنا اصلانی کودک آذربایجانی گفت: اقدام انقلابی و قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد و رسیدگی فوری به پرونده  این قاتل بی رحم قابل تقدیر است.

وی افزود:ملت ایران ضمن حمایت از دستگاه قضائی در مجازات این فرد متجاوز و قاتل انتظار دارند دستگاه قضائی  برخورد قاطع و رسیدگی فوری به پرونده های فساد اقتصادی و مدیران متخلف را بیش از گذشته در اولویت کار خود قرار دهد.

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم برخورد با مدیران متخلف و مفسدین اقتصادی تاکید کرد:مفسدین اقتصادی طی سالهای گذشته ضربه های سنگینی به اقتصاد کشور وارد کرده اند و قطعا عموم مردم و بویژه قشر متوسط و کم درآمد جامعه هستند که از اوضاع نابسامان اقتصاد کشور ضربه می خورند و انتظار داریم دستگاه قضائی برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی و رسیدگی به پرونده های فساد اقتصادی و تخلفات مدیران را همچون پرونده قاتل آتنا با قید فوریت در دستور کار قرار دهد و نتیجه را به مردم گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار