رئیس پلیس آگاهی خوزستان خبر داد:
کد خبر: ۴۶۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ 16 July 2017
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: مصرف مواد مخدر عامل قتل مادر و خودکشی فرزند در شهرستان اهواز شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید شعبان در تائید این خبر بیان کرد: در آخرین روزهای سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق حاشیه ای شهر اهواز ، کارآگاهان پلیس آگاهی سریعاً در محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول پیرزنی ۶۰ ساله بوده که با ضربات متعدد چاقو در داخل منزل شخصی خودش به قتل رسیده است.

سرهنگ شعبان اظهار کرد: مقتوله با پسر ۳۶ ساله خود که مجرد است زندگی می کرده و این پسر نیز به سوء مصرف مواد مخدر از نوع صنعتی آن شهرت دارد و بر اساس مستندات و ادله به دست آمده از صحنه جرم مشخص شد که قاتل همان فرزند معتاد مقتوله بوده که در روز حادثه بر اثر توهم و ضایعات روانی ناشی از مصروف مواد مخدر با مادر خود درگیر شده که در نهایت وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و از محل متواری می شود.

این مقام مسئول انتظامی گفت: مشخصات قاتل به تمام واحدهای انتظامی در سراسر کشور اعلام شد تا اینکه چند روز بعد از حادثه، قاتل متواری، فشار های روانی ناشی از قتل مادر را تاب نیاورد و با پرتاب خود به داخل رودخانه کارون اقدام به خودکشی می کند.

سرهنگ شعبان بیان کرد: بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی با معاینات به عمل آمده علت مرگ و خودکشی تائید شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در بنیاد خانواده ها حتماً نسبت به نظارت بر فرزندان خود بیش تر دقت کرده چرا که گرفتار شدن در این بلای خانمان سوز و سوء مصرف مواد مخدر بخصوص از نوع صنعتی آن ، عامل ارتکاب بسیاری از جنایت ها به ویژه سرقت ها و جرائم خشن در سطح جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار