استاندار در دیدار منتخبان شورای پنجم اهواز؛
از حواشی باید فاصله گرفت اما رقابت و اختلاف سلیقه موجب رشد و پیشرفت است اما اینها نباید مبنای خصومت شود و به نحوی نباشد که اصل شورا و کار شهرداری را زمین گیر کند
کد خبر: ۴۶۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ 16 July 2017
به گزارش تابناک خوزستان بنقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اهواز که بعد از ظهر امروز یکشنبه بیست و پنجم تیرماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: این فرصت ها را باید غنیمت بشماریم و از طریق خدمت به خلق خدا در راستای کاهش مشکلات مردم گام برداریم و تمام تلاش و همت خود را جهت خدمت به مردم انجام دهیم.

شریعتی عنوان کرد: خوزستان به علت صنایع عظیم شهرهای مهم و شناخته شده ای دارد به عنوان مثال ماهشهر هفت میلیارد دلار تولید دارد و شاید کمتر شهری در کشور به چنین رقمی برسد و همچنین آبادان و خرمشهر با توجه به موقعیت منطقه آزاد اروند عملکرد اقتصادی چشمگیری دارند و یا دزفول و شوش که بیشترین تولید کشاورزی را دارند.

وی افزود: شوش در یک سال گذشته به تنهایی سیصد هزار تن گندم تولید کرد و این به یمن طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری و عنایت ویژه رئیس جمهور محترم به دست آمد.

استاندار خوزستان ادامه داد: خوزستان تنها استانی در کشور است که هشت شهر بالای صد هزار جمعیت دارد و با توجه به اینکه اهواز مرکز استان است باید به عنوان نگینی در کل استان بدرخشد.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به مرکزیت اهواز در استان هر چه تلاش شود این شهر پیشرفته تر و توسعه یافته تر و خدمات شهری آن به روز تر باشد سایر شهرهای استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و منجر به رشد آنها خواهد شد و هر چه شهر وضعیت سنتی و دارای کمبودها و مشکلات باشد سایر شهرهای استان هم به این وضعیت سوق می یابند.

استاندار خوزستان یادآور شد: در آغاز مسوولیتم همواره به توسعه اهواز تاکید داشته ام و انشاالله شما هم در این مسیر همراهی داشته باشید.

شریعتی اظهار کرد: مشکلات و محرومیت ها منجر به ناامیدی مردم می شود و مایوس شدن مردم یعنی مایوس شدن کل نظام و باید توجه داشت برنامه ها بر محور و اصل قدرتمند تر شدن نظام و پمپاژ امید و نشاط در جامعه باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از حواشی باید فاصله گرفت اما رقابت و اختلاف سلیقه موجب رشد و پیشرفت است اما اینها نباید مبنای خصومت شود و به نحوی نباشد که اصل شورا و کار شهرداری را زمین گیر کند.

شریعتی گفت: انتظار ما این است که در خدمات عمومی به طور جدی همت گمارده شود و مواردی مانند سلامت و بهداشت عمومی از قبیل دفع بهداشتی زباله و وضعیت کشتارگاه ها در اولویت باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: شهرداری با اجرای پروژه های عمرانی در مناطق محروم می تواند در کاهش فاصله طبقاتی نقش مهمی ایفا کند و مسیر حرکتش به این سمت و سو باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در کنار شما هستیم تا اهواز شهری مدرن و پیشرفته شود و تلاش ‌شود رفاه بیشتری برای مردم و همراه با فساد کمتر و آینده امیدوارانه تری برای اهواز فراهم شود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در حوزه های مختلف شهری پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار