کد خبر: ۴۶۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 17 July 2017
انبار طبقه همکف بیمارستان خصوصی مهر اهواز که به دلیل نامعلومی بامداد دوشنبه طعمه حریق شد پیش از سرایت آتش به بخش های دیگر با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد.

مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص این حادثه اظهار کرد: آتش سوزی در بیمارستان مهر اهواز ساعت3:30 دقیقه بامداد دوشنبه از یک انبار ملزومات و مدارک در طبقه همکف بیمارستان آغاز شد که نیروهای آتش نشانی به سرعت توانستند از سرایت آتش به سایر بخش ها جلوگیری کنند.

وی افزود: در همان ابتدای کار برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به بیماران، تمامی بیماران بستری شده در بخش ها از بیمارستان تخلیه شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: حریق در این انبار باعث شد دود غلیظی درون بیمارستان را فرا بگیرد که ماموران آتش نشانی با فن های فشارقوی مثبت دود را از بیمارستان خارج کردند.

وی بیان کرد: این حادثه خوشبختانه هیچ تلفات جانی و یا مصدومی به دنبال نداشت و آتش با واکنش سریع نیروهای آتش نشانی مهار شد.

حق شناس تصریح کرد: پس از مهار کامل آتش سوزی عملیات انتقال بیماران به داخل بخش ها انجام شد.

بیمارستان خصوصی مهر اهواز در سال 1377 باظرفیت 250تخت ثابت احداث و در حال حاضر 100 تخت فعال در بخشهای مختلف تخصصی و فوق تخصصی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار