کد خبر: ۴۶۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 17 July 2017
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: دو فیلم «کتاب کوچه» و «آرزوهای کودکی»‌ کاری از فیلمسازان دزفول به ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر راه یافتند.

نادر سعادتی فرد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فیلم های کتاب کوچه به کارگردانی علی ترابی زاده و آرزوهای کودکی ساخته اکبر دره بالایی در ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر پذیرفته شدند.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم شهر، جشنواره ای با موضوع و مضامین شهری است که هر ساله فیلمسازان داخلی و خارجی در بخش های مختلف آن شرکت کرده و به رقابت می پردازند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: هیئت انتخاب بخش محله ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر از میان آثار رسیده به بخش مسابقه ۴۸ فیلم را برای حضور و رقابت در این بخش انتخاب کردند که فیلم های کتاب کوچه و آرزوهای کودکی از جمله فیلم های انتخاب شده در این بخش هستند. 

سعادتی فردعنوان کرد: علی ترابی زاده و اکبر دره بالایی از فیلمسازان مستقل شهرستان دزفول هستند که آموزش سینما را از این شهرستان شروع کرده اند. این فیلمسازان پیش از این نیز با آثار دیگر خود در جشنواره های مختلف حضور داشته اند. 

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر از مورخ ۹ تا ۱۴ مردادماه ۹۶ در پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار