کد خبر: ۴۶۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 17 July 2017
 فرماندار ایذه از سرقت ۲۰ میلیون تومان در جریان سرقت امروز بانک ملت شعبه حافظ جنوبی این شهرستان خبر داد.

محسن بیرانوند فرماندار ایذه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بانک ملت شعبه حافظ جنوبی در شهرستان ایذه ساعت ۱۳:۳۵ امروز ظهر مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. سارق یک نفر بود که با استفاده از کلت کمری به شعبه حمله کرده بود.

وی افزود: این سارق حدود ۲۰ میلیون تومان به سرقت برده بود و بعد از انجام عملیات خود، از شعبه متواری شد ولی خوشبختانه در این سرقت به کسی آسیبی وارد نشد.

بیرانوند بیان کرد: وی بعد از سرقت از کوچه کنار بانک متواری شد و تا آنجایی که دوربین های بانک، محل را تحت پوشش قرار داده اند، وی هیچ خودرویی نیز به همراه نداشته است.

فرماندار ایذه تاکید کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی به سرعت وارد عمل شد و ماموران موفق به شناسایی سارق شده اند که عملیات برای یافتن وی آغاز شده و به زودی فرد سارق دستگیر می شود.

بیرانوند در خصوص اینکه کلت مورد استفاده قرار گرفته از سوی سارق واقعی بوده است یا خیر؟ گفت: در این خصوص نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد.

زمان فعالیت ادارات و بانک های استان خوزستان به علت گرمای شدید از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری، امروز تا ساعت ۱۳ تعیین شده بود ولی سرقت در ساعت ۱۳:۳۵ انجام شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار