کد خبر: ۴۶۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 18 July 2017
رئیس پلیس راه خوزستان از مرگ 37 نفر در تصادفات جاده‌ای خوزستان از ابتدای تیرماه تاکنون خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خوزستان، در خصوص تصادفات جاده‌ای محورهای مواصلاتی استان از آغاز فصل تابستان اظهار کرد: با وجود این‌که آمار تصادفات جاده‌ای از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا کاهش یافته اما همچنان رقم آن بالا است.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردها و گزارش‌های اولیه از ابتدای تیرماه تاکنون 31 فقره تصادف فوتی و 75 فقره تصادف خسارتی در جاده‌های خوزستان رخ داده است. تصادفات جاده‌ای این مدت در مجموع 37 کشته و 73 مجروح بر جای گذاشتند. هر چند آمار کشته‌شدگان تصادفات در این مدت نسبت به ایام مشابه در سال 95، 2 تا 3 درصد کاهش یافته اما باز هم آمار بالا و نگران‌کننده‌ای است.

رئیس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: از آغاز تیرماه تاکنون آمار تصادفات جرحی نیز در محورهای ارتباطی سراسر استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 2 درصد کاهش و آمار تصادفات خسارتی حدود 20 درصد افزایش داشته‌اند.

وی گفت: در این مدت بیشترین تصادفات به ترتیب در مسیر اهواز – هفتکل – ایذه – دهدز به سمت شهرکرد، محور اهواز – اندیمشک – پل زال و محور هندیجان – بندر دیلم رخ داده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار