کد خبر: ۴۶۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 18 July 2017
آب‌تنی در گرمای طاقت‌فرسای خوزستان در برخی از موارد با حوادث ناگوار همراه بوده و از این‌رو این استان در زمینه غرق‌شدگی در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از ایذه، این‌روزها در استان خوزستان بیش از هر زمانی قدر آب دانسته و توجه به آن با اهمیت می‌شود.

با توجه به گرمای شدید این ماه، استفاده از این نعمت بی‌مانند الهی به صورت‌های مختلف انجام می‌شود و مردم در کنار رفع تشنگی خود برای رفع گرما رو به آب‌های روان و رودخانه‌ها می‌آورند.

پناه بردن مردم خوزستان به آب‌های جاری رودهایی مانند کارون، اروند، بهمنشیر و دز و همچنین عزیمت به سمت دریاچه خطرناک سدهایی مانند کارون 3، شهید عباسپور، دز و... از جمله اقداماتی است که در گرمای طاقت‌فرسای این‌روزها انجام می‌شود.

با این وجود، شنا کردن و آب‌تنی در کنار این محیط‌ها خالی از خطر نبوده و در روزهای اخیر چند تن از شهروندان ایذه‌ای؛ دزفولی و دیگر شهرهای استان را به کام مرگ کشانده است و انتظار می‌رود حتی افرادی که از مهارت بالایی در غواصی و شنا برخوردار هستند از نزدیک شدن به این آب‌های ناشناخته، سریع و عمیق خودداری کنند و در محیط‌های امن و سالم روی به رفع عطش و گرما آورند.

با توجه به این اتفاقات و با اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور؛ استان خوزستان در زمینه غرق شدگی شهروندان در آب در سطح کشور رتبه دوم را دارا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار