17 لاله، میهمان شهرهای استان؛
4 تن از این شهدا با نام و 14 شهید نیز گمنام هستند. شهدای با نام، یک تن در اهواز، یک تن در دزفول و 2 تن دیگر در شهرستان بهبهان با حضور مردم شهیدپرور تشییع و در خاک آرام می گیرند
کد خبر: ۴۶۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 19 July 2017
فردا پیکر پاک و مطهر 17 شهید دوران دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان خاکسپاری می شوند و عطر شهادت بار دیگر در شهرهای مختلف استان می پیچد.
 
به گزارش تابناک خوزستان، پیکر مطهر این شهدا پس از آئین استقبال به معراج شهدا انتقال یافته و مراسم وداع با شهدا چهارشنبه شب 28تیر ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم شهیدپرور در معراج شهدا (پادگان شهید محمودوند) در اهواز برگزار شد.

این شهدای سرافراز در هشت نقطه استان خوزستان به خاک سپرده خواهند شد.
 
«کوی ملت» شهر اهواز، شهر «منصوریه» و تیپ «امام حسن مجتبی (ع)» بهبهان، شهر «میانرود» و حوزه علمیه خواهران دزفول، شهر «ابوالعباس» باغملک، بخش «رود زرد» رامهرمز و شهر «کوت عبدالله» شهرستان کارون هشت نقطه‌ای هستند که روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه میزبان شهدای گلگون‌کفن هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.

 4 تن از این شهدا با نام و 13شهید نیز گمنام هستند. شهدای با نام، یک تن در اهواز، یک تن در دزفول و 2 تن دیگر در شهرستان بهبهان با حضور مردم شهیدپرور تشییع و در خاک آرام می گیرند.

مردم خوزستان فردا نیز در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای عزیز، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدیدمیثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار