کد خبر: ۴۶۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 20 July 2017
2 برادر سوار بر یکدستگاه موتورسیکلت در برخورد با کامیون کمپرسی در جاده روستای ماهور برنجی دزفول جان خود را از دست دادند.

دهیار روستاهای ماهور برنجی دزفول چهارشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه حوالی ساعت پنج بامداد در جاده روستاهای ماهور برنجی رخ داد.

بندر بوذرجمهری افزود:10 کیلومتر از جاده روستای ماهور برنجی تا گلال با وجود معادن شن و ماسه و تردد شبانه روزی دهها دستگاه کمپرسی به شدت آسیب دیده و تردد اهالی در این جاده را حادثه خیز کرده است.

وی اظهار داشت: این چندمین حادثه رانندگی منجر به مرگ و مصدومیت برای اهالی روستای ماهور برنجی بخش سردشت و سایر روستاهای منطقه می باشد که به دلیل غیر ایمن بودن جاده مذکور و وجود چاله های فراوان رخ می دهد.

دهیار روستای ماهور برنجی دزفول گفت: در آخرین حادثه که بامداد روز چهارشنبه در این جاده رخ داد 2 برار 25 و 32 ساله که یکی از آنها متاهل می باشد جان باختند.

بوذرجمهری افزود: جاده مذکور راه ارتباطی سه روستای ماهور برنجی سفلی ، ماهور برنجی علیا و روستای میدان و نیز مسیر تردد عشایر منطقه است که نیاز فوری به بهسازی و ایمن سازی دارد.

وی اظهار کرد:هر چند جاده ماهور برنجی از نظر کارشناسان به عنوان یک جاده روستایی تلقی می شود اما با وجود تردد 80 درصد کامیون های حامل شن و ماسه استان خوزستان باید این جاده به عنوان یکی از جاده های اصلی کشور دیده شود.

دهیار روستاهای ماهور برنجی گفت:در سالهای قبل نیز حادثه های مشابه زیادی در این جاده رخ داده که موجب مرگ تعدادی از اهالی این روستاها شده است.

وی خواستار توجه جدی مسئولان استان خوزستان و شهرستان دزفول نسبت به بهسازی و ایمن سازی جاده روستاهای ماهور برنجی برای جلوگیری از بروز چنین حوادث خونبار رانندگی شد.

روستاهای ماهور برنجی از توابع بخش سردشت دزفول می باشند.

این گزارش حاکیست در حادثه تصادفی دیگر که بامداد روز چهارشنبه بین یکدستگاه موتورسیکلت و سواری پراید در جاده هفت تپه در شهرستان شوش رخ داد راکب موتورسیکلت جان باخت.

در این حادثه راکب موتورسیکلت که یکی از کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بود جان خود را از دست‌ داد. 

جاده منطقه صنعتی هفت تپه با حدود 10 هزار نفرکارگری در 20 کیلو متری شهر شوش با وجود چهار شرکت بزرگ صنعتی ازجمله شرکت نیشکر میان آب،کشت وصنعت نیشکر هفت تپه،کاغذ سازی پارس هفت تپه و حریر خوزستان و نیز شهرک صنعتی از پر ترددترین مسیرهاست.

بسیاری از کارگران شاغل در این کارخانه های صنعتی برای رفتن به محل کار از موتورسیکلت استفاده می کنند.

نبود علایم رانندگی کافی و روشنایی در بروز حوادث رانندگی در این جاده موثر می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار