کد خبر: ۴۶۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 20 July 2017
پیکر مطهر دو شهید گمنام مربوط به عملیات های والفجر 4 و خیبر و یک شهید با نام صبح پنجشنبه در سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) بر دستان مردم ولایتمدار اهواز تشییع و در پارک ملت و بهشت شهدای اهواز به خاک سپرده شدند.

به گزارش ایرنا این شهدای والا مقام جزو 18 شهیدی هستند که چندی پیش در آئینی از خاک عراق وارد ایران شدند و برای شناسایی و تعیین هویت به تهران انتقال یافتند.

پیکر مطهر این شهدا پس از استقبال باشکوه مردم به معراج شهدا انتقال یافته و آیین وداع با این شهدای والامقام چهارشنبه شب با حضور خانواده های معظم شهدا و عموم مردم مومن و شهید پرور در معراج شهدا (پادگان شهید محمودوند) در اهواز برگزار شد.

همچنین پیکر مطهر دو شهید گمنام چهارشنبه شب به مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کوی ملت اهواز منتقل شده و مورد استقبال مردم قرار گرفت و آیین وداع با این شهدای والامقام در این محل برگزار شد.

همچنین پیکر مطهر شهید عبدالکریم کجباف یکی دیگر از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از حسینیه عاشقان ثارالله تشییع و در قطعه شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد. 

از 18شهیدی که وارد اهواز شدند چهار شهید با نام و 14شهید دیگر نیز گمنام هستند که طبق برنامه ، این شهدای والامقام روز پنجشنبه 29تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف استان تشییع و به خاک سپرده شد.

همچنین از شهدای با نام ، یک نفر در اهواز ، یک نفر در دزفول و 2 نفر در شهر بهبهان با حضور مردم شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده شد.

از 14شهید گمنام دفاع مقدس نیز یک شهید در محل تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) ، 2 شهید در بخش منصوری بهبهان ، سه شهید در باغملک و ابوالعباس ، 2 شهید در منطقه کوروش اهواز ، 2 شهید در میانرود دزفول ، 2 شهید در رودزرد رامهرمز و دو شهید در مرکز شهر دزفول به خاک سپرده می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار