کد خبر: ۴۶۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 20 July 2017
 خوزستان، مشهد الشهدای ایران مثل همیشه باشکوه از ۱۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس میزبانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز ۱۴ شهید گمنام و ۴ شهید با نام در استان خوزستان مشهد الشهدای ایران روی دست مردم شهیدپرور و ولایتمدار این استان تشییع شد.

مردم خوزستان امروز در گرمای بی سابقه این روزها که حرارتش جان از کف می برد با خونگرمی جاری در رگ های معرفتشان باز هم حضوری باشکوه در مراسم تشییع شهدای گمنام و با نام داشتند تا برگ زرینی دیگر بر افتخار میزبانی شهدا در مشهد شهدای ایران در تاریخ ثبت و ضبط شود.

امروز میعادگاه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به عطر شهدا عطرآگین شده و زن، مرد، پیر، جوان، کودک و نوجوان آمده بودند تا از شهدا شفاعت بگیرند. مادران، همسران و خانواده شهدای خوزستانی و سایر مردم ولایتمدار این استان که در هشت سال جنگ تحمیلی میزبان رزمندگان غیور جای جای خاکی ایران اسلامی بودند امروز آمده بودند تا پیکر پاک و مطهر شهدای پرافتخار دوران دفاع مقدس را بدرقه کنند.

تشریح محل های تشییع شهدا/ باغملک
در بخش ابوالعباس باغملک شهید گمنام ٢٠ ساله ای که در عملیات بدر و شرق دجله به شهادت رسیده و ۹ بهمن سال گذشته تفحص شده تشییع شد. همچنین شهید گمنام ٢٠ ساله ای که در عملیات رمضان  در محل پاسگاه زید به شهادت رسیده و ۱۱ اردیبهشت امسال تفحص شده و شهید گمنام ١٧ ساله ای که در عملیات خیبر در محل جزیره مجنون به شهادت رسیده و ۲۸ دی ماه سال گذشته تفحص شده تشییع شد.

اهواز
در شهر اهواز نیز مردم در منطقه کوی ملت میزبان تشییع شهید گمنام ۳۶ ساله ای هستند که در عملیات خیبر در محل جزیره مجنون به شهادت رسیده و در ۱۷ اسفند سال گذشته نیز تفحص شده است.

در اهواز همچنین شهید گمنام ١٦ ساله ای که در عملیات کربلای چهار در محل جزیره سهیل به شهادت رسیده و ۱۷ فروردین امسال تفحص شده است نیز با استقبال باشکوه مردم تشییع شد.

رامهرمز
در ادامه این میزبانی ها بخش رود زرد شهرستان رامهرمز نیز میزبان شهید گمنام ١٦ ساله ای است که در عملیات بدر و شرق دجله به شهادت رسیده و پنج اسفند سال گذشته نیز تفحص شده است.

رامهرمز همچنین میزبان شهید گمنام ٢٤ ساله  دیگری است که در عملیات خیبر در محل جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ۲۸ فروردین امسال تفحص شده است.

دزفول
دزفول شهر مقاومت و موشک نیز امروز بهره ای از سعادت میزبانی شهدا نصیبش شده و بخش میانرود این شهرستان میزبان شهید گمنام ١٩ ساله ای بود که در عملیات کربلای چهار در محل جزیره سهیل به شهادت رسیده و ۱۵ فروردین امسال هم تفحص شده است.

شهید گمنام ٢١ ساله دیگری که در عملیات خیبر در محل جزیره مجنون به شهادت رسیده و ۲۹ دی ماه سال گذشته هم تفحص شده روی دست مردم بخش میانرود دزفول تشییع شد.

حوزه علمیه خواهران دزفول هم میزبان شهید گمنام ٢١ ساله ای بود که در عملیات خیبر در محل جزیره مجنون به شهادت رسیده و ۱۵ اسفند سال گذشته نیز تفحص شده است.

بهبهان
تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان نیز امروز میزبان شهید گمنام ٤٠ ساله ای بود که در عملیات والفجر هشت (ایزایی) در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده و ۱۲ فروردین امسال هم تفحص شده است.

شهر منصوریه بهبهان اما میزبان شهید گمنام ١٧ ساله ای بود که در عملیات بدر و شرق دجله به شهادت رسیده و ۲۴ فروردین امسال هم تفحص شده است.
در منصوریه همچنین شهید گمنامی ١٥ ساله که در عملیات خیبر در محل جزیره مجنون به شهادت رسیده و دو بهمن سال گذشته تفحص شده است نیز روی دستان مردم این شهر تشییع شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار