اگر مدركي دال بر قرارداد استفاده از پيست دو و ميداني داريد از طريق جرايد به مردم شريف و ورزشكاران نشان دهيد. آيا اين است رسم همكاري با شما؟! بسيار متاسفم كه در كارتان تعقل نمي كنيد!
کد خبر: ۴۶۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 20 July 2017
هیات فوتبال استان خوزستان در واکنش به خبر ماجرای چاقوکشی در پیست دو و میدانی اهواز در روز گذشته (چهارشنبه) توضیحاتی را منتشر نمود.

 متن ارسالی از سوی هیات فوتبال استان به این شرح است: در پاسخ به اظهارات جناب آقاي قادر حرداني، مسوول كميته مربيان هيات دو و ميداني خوزستان كه در تاريخ ٩٦/٤/٢٨ در گفت‌وگو با ايسنا مطرح گرديد، هيات فوتبال بر خود لازم مي داند تا با شفاف سازي ماجرا به وجود آمده از حق خود دفاع نمايد.

زمين هاي چمن ورزشگاه تختي اهواز طبق قرارداد موجود، فقط در اختيار هيات فوتبال مي باشد و هيچ هيات ديگري حق استفاده را بدون اجازه هيات فوتبال ندارد. در اين چندساله گذشته هيات فوتبال بدون دريافت ريالي، با هيات دو و ميداني همكاري نموده و روزهاي زوج را جهت استفاده به اين هيات اختصاص داده است.

متاسفانه چندين مرتبه به دلايل نامعلومي مشاجره لفظي ورزشكاران دو و ميداني با داوران و مسوولان هيات فوتبال نمودند. در آخرين مشاجره اي كه متاسفانه برخي دوستان غير متعهد ورزشي و بدون آن كه شخصاً ديده باشند و يا حضور داشته باشند، يكطرفه به قضاوت رفته و ضمن مصاحبه غير منطقي، هيات فوتبال را پرخاشگر معرفي مي نمايند. با كدام مدرك موجه، چنين تهمتي را به هيات فوتبال روا دانستند؟ اگر عكس يا فيلم و يا شاهدي براي اثبات گفته خود دارند، نشان دهند و اگر گفته هاي خود را ثابت نكنند از آن ها به مراجع قانوني شكايت مي كنيم.

ضمناً در روز دوشنبه بعدازظهر مورخ ٩٦/٤/٢٦ ورزشكاران اين هيات در رشته پرتاب نيزه در حين تمرين فرزندان آكادمي عليرغم تذكر جدي هيات فوتبال به علت خطرناك بودن اين مسئله از اقدام خود دست نكشيدند و اگر خداي نكرده اتفاقي براي اين خردسالان در صورت اصابت نيزه به آن ها مي افتاد، معلوم نبود كه چه كسي جوابگو خواهد بود؟!

حداقل حرمت نگه مي داشتند و با توجه به روحيه پهلواني و منش ورزشي كه از آن ها سراغ داريم، در محيطي آرام سعي در حل مشكل بوجود آمده مي شدند.

زمين چمن و امكانات موجود در ورزشگاه تختي اهواز متعلق به تيم ها نيست، بلكه سرمايه ورزشي تمام ورزشكاران خوزستان است. متاسفانه روز گذشته شاهد قطعه قطعه شدن شيلنگ هاي آبياري و شكستن اسپرينگ هاي زمين چمن شماره يك تختي بوديم. چه كسي جوابگو خواهد بود؟!

مگر هيات دو و ميداني مدير و بزرگي ندارد كه اجازه دادند چنين مسئله اي بوجود آيد؟ كدام يك از مسوولان دو و ميداني بهنگام تمرين در كنار ورزشكاران خود حضور داشتند؟! به جاي مصاحبه در جرايد و سايت ها و مشوش نمودن اذهان عمومي، سعي كنيد منطقي باشيد و حقوق ديگران و اجرشان را ضايع نكنيد.

اگر مدركي دال بر قرارداد استفاده از پيست دو و ميداني داريد از طريق جرايد به مردم شريف و ورزشكاران نشان دهيد. آيا اين است رسم همكاري با شما؟! بسيار متاسفم كه در كارتان تعقل نمي كنيد!

سوء مديريت خود را پنهان نكنيد و واقع بينانه و خداپسندانه آن را كنكاش كنيد. حق مسلم ما است كه تا حل مسئله نسبت به پيگيري از مراجع قانوني اقدام نماييم و از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد."
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار