کد خبر: ۴۶۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 22 July 2017
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک دیدار تدارکاتی موفق شد نفت امیدیه را مغلوب کند.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه شب از ساعت ۲۱ در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابت‌های لیگ بر‌تر موفق شد تیم دسته دومی نفت امیدیه را با حساب چهار بر صفر از مقابل بردارد. 

در این دیدار که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، هواداران تیم صنعت نفت با استقبال کم نظیر خود نیمی از سکوهای ورزشگاه را به تسخیر خود در آوردند، بالغ بر چهار هزار نفر از نزدیک شاهد سیمای جدید تیم محبوب خود بودند. 

در حالی که سرمربی نفتی‌ها در این دیدار سعی داشت تا بار دیگر ترکیب اصلی خود را به محک بگذارد، درنیمه دوم این دیدار نفت آبادان شاهد تغییرات زیادی بود که در خلال آن، تمامی بازیکنان نیمکت نشین طلایی پوشان برای نفت آبادان به میدان رفتند. 

عزیز معبودی تنها بازیکنی بود که برای نفت آبادان فرصت بازی کردن پیدا نکرد، حسین بغلانی و کرار جاسم نیز به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم خود را در این دیدار همراهی کنند. 

در حالی که ورزشگاه تختی آبادان همچنان دست خوش تغییرات و اصلاح در ساختار فیزیکی و عمرانی است، کارگران تاسیسات ورزشگاه نیز دست از کار شسته و مشغول تماشای این دیدار شدند، همچنین تماشاگران حاضر در ورزشگاه در این دیدار بار‌ها برای تیم استقلال تهران، حریف نفتی‌ها در هفته نخست لیگ بر‌تر، رجز خوانی کردند. 

گام نخست نفتی‌ها را سزار برزیلی در دقیقه ۴۰ نیمه اول بر روی دفع ناقص دروزاه‌بان نفت امیدیه پس از شوت زبیر نیک نفس به ثمر رساند و حاضرا در ورزشگاه را به وجود آورد. 

دومین گل را دو دقیقه بعد لوسیانو پریرا همچون گل اول به ثمر رساند تا تشویق هوادران نفت آبادان دو چندان شود، و گل سوم نیز در آغاز نیمه دوم توسط محمد شادکام به ثمر رسید. 

فرید بهزادی کریمی دیگر مهاجم نفتی‌ها در بدو ورود به میدان نیز چهارمین گل آبادانی‌ها را به ثمر رساند تا باقی دقایق این دیدار به مرور کارهای تاکتیکی توسط نفتی‌های آبادان مختص شود. 

در خلال این دیدار یکی از حاضران در ورزشگاه سعی در برهم زدن نظم بازی را داشت و با شعارهایی فراز کمالوند را مورد خطاب قرار داد که این موضوع با واکنش تند هواداران صنعت نفت روبرو شد و فرد خاطی با شعارهای تماشاگران در حمایت از سرمربی نفتی‌ها به بیرون از ورزشگاه هدایت شد. 

تمرینات تیم نفت آبادان روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری به دلیل انجام تست گیری از بازیکنان بومی تعطیل خواهد بود و سپس در زمین شهرداری آبادان پیگیری خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نسختین دیدار از لیگ بر‌تر فوتبال کشور در هفته نخست، جمعه آینده از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران خواهد بود. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار