کد خبر: ۴۶۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 23 July 2017
یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تشکیل یک کابینه قوی برای به حداقل رساندن مشکلات کشور گفت: خط و نشان کشیدن سیاسی جناح های سیاسی در این زمینه به صلاح کشور نیست.

به گزارش ایرنا غلامرضا شرفی شنبه در نشست خبری با رسانه ها در آبادان افزود: هر جا دچار کشمکش های سیاسی بین مدیران بالای جامعه شدیم ضرر آن را مردم عادی دیدند.
وی اظهار داشت:از رئیس جمهوری منتخب درخواست می کنیم در ترکیب کابینه خود از افراد متعهد و کارآمد برای رفع مشکلات مردم استفاده کند.

شرفی افزود: خط و نشان کشیدن برخی جریان های سیاسی برای سهیم شدن در دولت به سود مردم نیست.

** زیرساخت ها در آبادان دچار مشکل بنیادی است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به گرمای کم سابقه در استان خوزستان و آبادان اشاره کرد و گفت:برای نخستین بار شاهد گرمای بالای 50 درجه در این شهرستان هستیم که این وضعیت با توجه به زیرساخت های خدمات رسانی در آبادان متناسب نیست.
وی اظهار داشت:یکی از مشکلات مردم آبادان وضعیت نامناسب آب و فاضلاب شهری و روستایی است که در دمای بالای 50 درجه سانتی گراد با آن مواجه هستند.

شرفی گفت: در بسیاری از مناطق شهر و روستاها مردم با کمبود آب شرب مواجه هستند و در برخی از مناطق آب شرب با آب فاضلاب مخلوط می شود که باید در زمینه اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی و لوله گذاری اقدامات اساسی انجام شود.

وی اظهار داشت: در بحث فاضلاب نیز در بسیاری از نقاط شهر از جمله ذوالفقاری، سده و حتی مرکز شهر با 18 میلی متر بارندگی شاهد چالش آبگرفتگی هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:کیفیت نامطلوب آب باعث خرابی زود هنگام شبکه های انتقال آب شرب شده است.

وی افزود:با پیگیری انجام شده ظرفیت آب طرح غدیر آبادان از 60 به 100 هزار مترمکعب افزایش یافت.

شرفی ظرفیت فعلی آب شرب شهرستان آبادان را 150 هزار مترمکعب اعلام کرد و بیان داشت:در صورت رفع شکستگی ها و صرفه جویی مردم با 160 هزار مترمکعب آب مشکل آب مصرفی مردم شهرستان آبادان برطرف می شود.

شرفی به احداث تصفیه خانه 10 هزار مترمکعبی در اروندکنار آبادان اشاره کرد و بیان داشت:با بهره برداری این تصفیه خانه مشکل آب شرب مردم آن منطقه برطرف می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار