پس از توقف چند ماهه/
تابناک: بیش از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان و مربیان اصفهان ظهر امروز در قالب نخستین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور اصفهان به این اردوها اعزام شدند
کد خبر: ۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵ 20 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با آغاز دور جدید اعزام‌های دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی ظهر امروز 400 نفر از دانش‌آموزان و مربیان شهر اصفهان به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

در جریان اعزام امروز 9 دستگاه اتوبوس به تفکیک 3 اتوبوس از ناحیه یک، 5 اتوبوس از ناحیه 2 و یک اتوبوس از ناحیه 3 آموزش و پرورش شهر اصفهان راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

ناحیه 2 آموزش وپرورش مراسم بدرقه رسمی برای اعزام دانش‌ آموزان به اردوی راهیان نور در ورزشگاه شهید خرازی ترتیب داد و در این مراسم سردار مجتبی فدا، جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز حضور داشته و دقایقی برای دانش آموزان به ایراد سخنرانی پرداختند.

مراسم بدرقه‌ای نیز از سوی اداره آموزش و پروش ناحیه 2 در خیابان آتشگاه ترتیب داده شده بود.

در هر اتوبوس عازم به راهیان نور یک طلبه حضور داشته و دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، عملیات رمضان، اروندرود، هویزه، مسجدجامع خرمشهر، موزه دفاع مقدس خرمشهر و نهر خین دیدن کرده و در اردوگاه کشوری شهید باکری مستقر می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار