کد خبر: ۴۶۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 23 July 2017
فرماندار اندیمشک از تجمع حدود 100 نفر از کارکنان راه‌آهن اندیمشک به دلیل عدم پرداخت حقوق در مقابل فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های که در این زمینه انجام گرفت، این تجمع صنفی خاتمه پیدا کرد.

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: امروز حدود 100 نفر از کارکنان پیمانکاری شرکت تراورس ، خط و ابنیه راه‌آهن اندیمشک در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود در مقابل فرمانداری تجمع کردند.

وی افزود: چند ماه گذشته نیز کارکنان این شرکت در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان در مقابل فرمانداری تجمع کردند که با پیگیری‌هایی که انجام گرفت، مشکل حل شد.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: امروز نیز این کارکنان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواستار پرداخت حقوق خود شدند. در این زمینه با صحبت‌ها و هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل راه‌آهن زاگرس برای حل مشکل انجام گرفت، تجمع خاتمه پیدا کرد.

جهانگیری عنوان کرد: این کارکنان چند ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. با صحبت‌هایی که انجام گرفت، قرار است این مشکل از طریق مرکز پیگیری و حل شود تا کارکنان این شرکت حقوق خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، شرکت تراورس، خط و ابنیه راه‌آهن اندیمشک از شرکت‌های اقماری راه‌آهن است که در زمینه امور نگهداری و ابنیه فنی خطوط راه‌آهن فعالیت می‌کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار