کد خبر: ۴۶۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 24 July 2017
فرماندار اندیمشک گفت:480 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانی به این شهرستان اختصاص یافته که در مقایسه با اعتبارات پارسال افزایش قابل توجهی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری عصر یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی اندیمشک افزود:این اعتبارات برای تکمیل یا احداث پروژه های مختلف در سطح شهرستان اندیمشک هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: تکمیل و افتتاح طرح های عمرانی با پیشرفت بیش از 70 درصد، اولویت شهرستان اندیمشک است.

جهانگیری گفت: با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت استاندار خوزستان، نیازهای شهرستان در ارتباط با ارتباطات ماده 180 رفع و به زودی در اختیار طرح های عمرانی شهرستان قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: پارسال با حمایت بسیار خوب نماینده مردم اندیمشک برای اجرایی کردن پروژه های بلاتکلیف تلاش خوبی انجام شد و این پروژه ها در مراحل اتمام قرار دارند.

وی گفت:برای تسریع در تکمیل پروژه های تعریف شده شهرستان اندیمشک که در شورای برنامه ریزی استانی مصوب گردید، مشکل اعتبار نخواهیم داشت.

مجید پورفاطمی کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان هم گفت:در سال جاری جهش مناسبی در اختصاص اعتبار داده شده به استان خوزستان، صورت پذیرفته است که بخشی از این اعتبارات در شهرهای استان توزیع گردیده است.

وی اظهار کرد:منابع در نظر گرفته شده متمرکز بر محقق نمودن برنامه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال می باشد که اولویت در توسعه زیرساختهای اشتغال پایدار می باشد.

پورفاطمی گفت:دیدگاه اعضای کمیته برنامه ریزی اندیمشک، باید در راستای توسعه شهرستان باشد چرا که در شورای برنامه ریزی استانی مصوب گردیده فقط 10 درصد اعتبارات محلی به پیشبرد پروژه های جدید و 90 درصد اعتبارات و منابع برای تکمیل طرحهای نیمه تمام اختصاص داده شود.

وی بیان کرد:اعتبارات اندیمشک امسال رشد خوبی داشته که از این اعتبارات باید در راستای توسعه شهرستان استفاده بهینه شود.

در این جلسه در خصوص پروژه های اندیمشک و اعتبارات لازم بحث و تصمیم گیری شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار