کد خبر: ۴۶۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 24 July 2017
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر مشکلات استان خوزستان حل نشود، با مهاجرت شدید مردم این استان مواجه می‌شویم.

 هدایت الله خادمی پیرامون وضعیت استان خوزستان اظهار داشت: فارغ از گرمای شدید هوا، بسیاری از نقاط استان خوزستان با کمبود آب و قطعی برق همراه است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه بخشی از نقاط استان خوزستان چندین ماه است که آب ندارند و در این شرایط مردم مجبورند برای خرید آب به شهرستان‌های دیگر بروند.

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به قطعی برق در استان خوزستان تصریح کرد: در شهرستان ۲۰۰ هزار نفری ایذه و ۱۵۰ هزار نفری باغملک فقط یک ایستگاه برق وجود دارد در صورتی که شهرستان‌هایی با یک سوم جمعیت ایذه و باغملک سه پست برق دارند.

خادمی با بیان اینکه متاسفانه زیرساخت‌های ما متناسب با مصرف نیست، تصریح کرد:  وزارت نیرو طبق برنامه پنجم  توسعه باید حدود ۵ هزار مگاوات برق تولید می‌کرد، اما  این امر محقق نشد و باید راه‌های رسیدن به این میزان را بررسی کنیم.

وی با اشاره به وجود مشکل ریزگرد‌ها در استان خوزستان گفت: این مسئله هم شدت و ضعف دارد و دولت با بوته‌کاری و درخت‌کاری تلاش می‌کند تا این مشکل را حل کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: البته این مشکلات هر سال اتفاق می‌افتاد و جای تاسف دارد که مسئولان در زمان بحران چندین جلسه رفع بحران می‌گذارند، اما با کاهش مشکلات دوباره حل اساسی این معضلات به فراموشی سپرده می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی گفت: دولت قبل از انتخابات یک مصوبه برای حل مشکلات خوزستان تصویب کرد که اگر آن را اجرایی کند بخشی از مشکلات این استان حل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اگر مشکلات استان خوزستان حل نشود با مهاجرت شدید مردم این استان مواجه می‌شویم، خاطر نشان کرد: رشد مهاجرت در استان خوزستان بسیار بالا است که به تولید لطمه وارد می‌کند و ضرر آن گریبان‌گیر همه کشور می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار