پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوای استان تا پایان هفته؛
دمای هوای اهواز در سه روز آینده حداکثر به 49 درجه سانتی گراد می رسد. با این وحود امروز دمای هوا در بسیاری از شهرهای استان به 50 درجه خواهد رسید
کد خبر: ۴۶۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 24 July 2017
 خروجی مدل‌های جهانی و منطقه‌ای گرد و خاک نشان‌دهنده وزش بادهای قابل‌ملاحظه تا شدید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و فعال‌شدن کانون‌های گرد و خاک خارجی و داخلی می‌باشد که نتیجه آن افزایش غلظت آلاینده گرد و خاک و کاهش دید افقی ابتدا در مناطق غربی، جنوب‌غربی و سپس در مناطق مرکزی استان خواهد بود. این شرایط در روز سه‌شنبه بعد از ظهر و در روز چهارشنبه از اواسط وقت مورد انتظار می‌باشد.

بر اساس اعلام مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی، در روز دوشنبه برای ساعاتی در بعد ظهر احتمال کاهش دید افقی در مناطق غربی استان را خواهیم داشت. شایان ذکر است که در روزهای یاد شده با کاهش سرعت باد شاهد بهبود کیفیت هوا خواهیم بود. بنابراین توصیه می‌شود که بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کنند و مسولین استان تمهیدات لازم را به کار گیرند.

همچنین به گزارش خبرنگار ما، داده های هواشناسی نشان می دهد دمای هوای اهواز در سه روز آینده حداکثر به 49 درجه سانتی گراد می رسد. با این وحود امروز دمای هوا در بسیاری از شهرهای استان به 50 درجه خواهد رسید.

پدیده شرجی در برخی شهرهای استان از دیگر پیش بینی ها برای هفته جاری است.

هفته ای پر از گرد و غبار و شرجی و گرما

هفته ای پر از گرد و غبار و شرجی و گرما

هفته ای پر از گرد و غبار و شرجی و گرما
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار